Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Creaties van UltraPulse (Upd. 22-10)

Helemaal onderaan staat het originele eerste bericht.

Ik zet hier op een rij alles wat ik tot nu toe in elkaar gesleuteld heb, dan hoef je niet het hele topic te doorzoeken:

01: 28-02-2010: Modern Colonial House
02: 28-02-2010: Modernised Farm
03: 28-02-2010: Lighthouse
04: 28-02-2010: Modern Cubical Estate
05: 23-08-2010: Beach house
06: 28-08-2010: Cliff mansion
07: 01-09-2010: Neighborhood project
08: 22-10-2010: Colonial Mansion

Afgelopen vrijdag heb ik in het laatste uurtje van mijn telefoondienst deze website door zitten kijken.
Vooral de handleidingen over trappen, kleuren, etc. spraken me erg aan.
Een en ander ben ik zaterdag gaan uitproberen en toepassen, en zowaar er kwam een redelijke creatie uit.

Uiteraard wil ik dit delen met jullie. Nu ben ik nog niet thuis in screenshots etc. maar ik heb in ieder geval mijn upload teruggevonden op de EA-site.

Hier de download.

Laatst gewijzigd door UltraPulse op vr 22 okt 2010, 14:20, 22 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

Ten eerste van harte welkom UltraPulse, wij zijn erg blij dat je wat aan onze handleidingen gehad hebt!

Ik heb even op de link geklikt en helaas kan ik maar 1 screenshot zien via de site (de rest van de andere verdiepingen openen niet...). Maar wat ik kan zien aan dat plaatje ziet er erg goed uit!

Nu hebben bovenstaande posters al aangegeven dat je beter screenshots ergens anders kan plaatsen. Wellicht dat je het al weet, maar ik leg het toch even uit. Als je in het spel zit kan je zelf screenshots maken van je huis door op de letter C te klikken. Die screenshots komen dan in de map Mijn documenten>Electronic Arts > De Sims 3 > Screenshots te staan. Deze kan je uploaden naar een andere site, daar krijg je een link en die kan je hier op het forum plaatsen. Hiki heeft een kleine uitleg geschreven in dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

UltraPulse, de plaatjes op de uitwisseling zien er al leuk uit. In screenshots kun je uiteraard meer laten zien en ik hoop dan ook dat dat ook nog een keer gaat lukken. Maar één ding is duidelijk. De woning is geslaagd, want je hebt op dit moment al 53 downloads van je huis; en dat is een aantal waar veel bouwers alleen maar van dromen :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

Ja ik sluit me ook bij xelles en wim aan
De gene die je hier laat zien is mooi hoor maar de modernised farm is gewoon geweldig
Je hebt mij weer is op een idee gebracht voor een huis die ik zelf dan ga maken
Afbeelding
Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

Wat ik hier liet zien, was het gebruik van cheats, met de lichtkoepel bovenop en de gedraaide trap.
Dit is het vijfde huis wat ik heb gebouwd.

De Modernised Farm was het derde huis.
Ik heb ook nog een Modern Cubical Estate (4e) en een Lighthouse (2e).

Van alle zal ik wat screenshots maken, en ze uploaden.

Er moet bijgezegd worden dat de Lighthouse, Farm en Cubical samen met mijn partner zijn ingericht.
En deels ontworpen. Probleem is dat ergens halverwege iets niet goed is gegaan met uitbreidingspakketten. Dit zag ik vooral terug in Lighthouse.
Het meubilair klopt daar niet echt meer.

Laat maar weten wat je van de andere vindt.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

Bedankt daarvoor UltraPulse. Ik weet zeker, dat er forumleden zullen zijn die ze willen hebben. Ik bewonder ze, maar zal ze niet zo gauw downloaden :sad Ik bouw ze liever zelf.

Nogmaals, prachtige huizen die je hier toont :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie