Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

chantal.
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 16 feb 2013, 12:36

Homes from Chantal. Nieuw: Sim, Mandy Grice [3-4]

Haaai, aangezien mijn vorige huizen topic verdwenen is besloot ik maar een nieuwe aan te maken.
Ik had opeens zin om een modern huis te maken, so here it comes! Hij is nog niet klaar, ik geef alleen de buitenkant en een plattegrond. De tuin is ook nog lang niet klaar.

Voorkant:
Afbeelding

Zijkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

Hoek/zijkant:
Afbeelding

Zijkant:
Afbeelding

Plattegrond begane grond:
Afbeelding

Plattegrond 1e verdieping:
Afbeelding

Alles binnen is nog lange na niet af, de kleuren van buiten ook nog niet. Met de ramen ben ik ook nog wat aan het klooien. Het is een huis voor een gezin (2 ouders) met 2 kinderen en een baby, en een hond of kat. Er zijn 2 slaapkamers, 1 babykamer, 1 1/2 badkamer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tips (of complimenten) willen geven!

x Chantal.

PS: ik zie ineens dat een deel van de keuken weg is. Excuses hiervoor!

Laatst gewijzigd door chantal. op wo 03 apr 2013, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Binnenkort: 10G Grice
chantal.
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 16 feb 2013, 12:36

Re: Homes from Chantal.

Dankje iedereen :$. Heeft iemand misschien een tip om die ruimtestenen weg te halen? Ze liggen enorm in de weg :S

v Ik zal het eens proberen, als het niet lukt zal ik er wel met een simmetje in verhuizen en ze zo weghalen. Kan ik gelijk mooie foto's met tab maken :D
O, trouwens, vergeten te zeggen maar ik heb nog een huisje waar ik mee bezig ben. Zal de eerstvolgende keer foto's maken zodat ik die kan posten! Hij is nog niet klaar, alleen de buitenkant met wat meubels en een beetje tuin.

Laatst gewijzigd door chantal. op do 14 mar 2013, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Binnenkort: 10G Grice
chantal.
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 16 feb 2013, 12:36

Re: Homes from Chantal.

He iedereen!
Ik ben bezig met een verhaal dat ik binnenkort ga posten, dus heb ik daarvoor een simmetje gemaakt :D
Maak kennis met: Mandy Grice
Afbeelding
Eigeschappen enzo komen later. Zij zal de 10 G Grice gaan leiden :)
Afbeelding
Binnenkort: 10G Grice

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie