Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 1 van 2

appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Appel en peers producties Voorproefje Huize Frépe 22-03-2013

Ik maak tegenwoordig zo veel dingen en ik ben er ook lang mee bezig, dus wilde ik ze een keer online zetten. Ook ben ik mijn wereld aan het inrichten. Ik heb hem op de uitwisseling gevonden.

Hier is het begin van mijn villa, wat vinden jullie?

Afbeelding


Wat zou ik er nog bij kunnen zetten of er extra aan bouwen. De kavel zelf is 64x64

V Bijna, ben eerst nog de inrichting aan het klaren! xD

Laatst gewijzigd door appel&peer op vr 22 mar 2013, 20:53, 4 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Appel en peers producties: De villa

Ik heb proefwerkweek dus voor deze inrichting kan vanavond zijn maar ook morgenavond.

En bedankt voor alle reacties!
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Appel en peers producties: De villa

De villa!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--------------------------------------------------------------------------------------- :fluit ---------------

the end, hope you liked it!!
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie