Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

282 berichten • Pagina 4 van 15

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 09/04/2013 pagina 6

Bedankt voor de leuke reacties!! :laugh
Hier is de download-link van het huis :) Ik krijg hem op de een of andere reden niet zichtbaar op mn thesims3.com account. Ik zal het morgen nog eens proberen.

http://www.mediafire.com/?66kj2vzqbzgvo9h

Het document is gewoon een sims3pack. Ik heb alleen cc gebruikt met betrekking tot patronen. Verder zitten er behoorlijk wat store-downloads in, ik heb alle ep's, en de sp's diesel en buitenleven ^^

edit: ik heb nogmaals geprobeerd het huisje naar thesims3.com te uploaden, maar het is weer niet gelukt. De launcher geeft wel aan dat hij geupload is, maar hij wordt gewoon niet zichtbaar op m'n profiel... Helaas.. Ik hoop dat het ook lukt met de mediafire link ^^
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 18/04/2013 Sneak peek p. 7

Dankjewel allemaal :D!

Hier is de eerste update ^^ Ik ben weer begonnen met de keuken, en heb geprobeerd om hem een boeren-tintje te geven met moderne elementen :) Ik hoop dat dat gelukt is :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog twee van de keuken 's nachts ^^
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind hem persoonlijk heel erg mooi geworden :wub
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 21/04/2013 p. 8

Dankjewel allemaal :D!

@Dave: ik zat te twijfelen over de kleur van de stoelen ^^ eerst waren ze wit, maar toen werd het geheel te wit. Toen waren ze grijs, en toen werd het te zwart-wit :p En ik vond deze kleur er wel leuk bij passen :D wat zou jij gekozen hebben dan?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie