Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

282 berichten • Pagina 9 van 15

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 29/08/2013 p. 9

Thnx! Maybe vandaag of morgen weer een update. Ik heb mijn vorige huis niet helemaal afgekregen (de tuin moest nog voor een heel groot deel en de hal/toilet en overloop moesten nog gedaan worden) maar wanneer er mensen zijn die het huis toch graag willen hebben, laat het me weten! Dan plaats ik toch een download-link.
Gebruikersavatar
p777b3
Snackventer Snackventer
Berichten:
99
Lid geworden op:
zo 21 mar 2010, 17:22

Re: Steefjee90's homes UPDATE 01/09/2013 p. 9

Normaal gesproken houd ik niet zo van deze stijl, maar ik vind de woonkamer er serieus super gaaf uit zien!
De kleuren sluiten heel mooi op elkaar aan, heel subtiel, maar wel aanwezig. Je weet die industriële look ook heel mooi te verwerken en combineren met warme huiselijk accenten zoals de bank en rieten manden, echt heel erg knap!
Ik vind de keuken alleen wat minder als ik eerlijk ben, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :$
Afbeelding
Mn eerste Caption Contest gewonnen! :D
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 01/09/2013 p. 9

Bedankt allemaal!

@p777b3 bedankt voor het compliment! En het is toch ook helemaal niet erg dat de keuken niet jouw smaak is ;)

@Lestis woow ik voel me een beetje gevleid :$ Ik heb helaas nooit een gids gemaakt en wanneer ik tijd zou hebben zou ik er graag een maken. Helaas heb ik die tijd alleen niet, omdat ik net aan mijn master begonnen ben en het super druk heb :( Simsen gaat nog amper :cry
Maar ik kan je wel wat tips geven door je uit te leggen hoe ik meestal te werk ga :)

(1) Ik begin met de muren. Ik kijk welke patronen me aanspreken en probeer van alles uit.
(2) Ik leg de vloer. Ook hier probeer ik door middel van het spelen van patronen een perfecte combinatie te krijgen.
(3) Ik zet vervolgens alle meubels neer. Hierbij gebruik ik de sheet moveobjects on. Wanneer je alt inhoudt, kun je de voorwerpen schuiven en draaien zoals jij dat wilt. Met deze cheat kun je ook de schoorsteen van een openhaard verwijderen. Dit bespaart je ruimte en de openhaard blijft gewoon werken. Bij het plaatsen van de meubels kijk je alleen naar de vorm van de meubels en hoe ze bij elkaar passen. Je moet je dus niet blindstaren op de kleur of structuur van een voorwerp. Wel zorg ik er altijd voor dat ik planten gebruik. Die zorgen voor 'leven' in het interieur.
(4) Wanneer alle meubels geplaatst zijn ga ik de meubels aanpassen door middel van create a style. Het kan dan voorkomen dat ik een bepaald meubelstuk dan toch weer verwijder omdat het qua kleur of vorm uiteindelijk toch niet bij de rest past. Ben niet bang voor kleur en gekke motiefjes, want die maken een interieur vaak juist levendiger.
(5) Wanneer ik alle meubels aangepast heb, verander ik vaak toch de muren nog omdat ik ze niet helemaal bij het interieur vind passen. Vooral wanneer ik een motiefje op de muren gebruik.

Dit is denk ik in het kort hoe ik normaal gesproken werk. Schrik niet: ik ben vaak 3-4 uur bezig met 1 kamer. Het kan ook voorkomen dat ik na 3 uur alles weer verwijder omdat ik niet tevreden ben xD
Maar de beste tip die ik je kan geven is: oefenen, oefenen, oefenen. Bij mij wordt het ook steeds beter.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben! Ik ben ook altijd bereid, wanneer je bezig bent met een ruimte en het lukt je niet helemaal, je wat tips te geven wanneer je me een screenshot stuurt in een pm. Ik kan alleen niet garanderen dat ik binnen 1 dag antwoord :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Steefjee90's homes UPDATE 01/09/2013 p. 9

Echt super bedankt voor je uitleg heb heb ik echt veel aan :D! Ik zal dit zeker nog wel ene paar keer nalezen. En als je ooit tijd hebt kun je altijd nog wel een gids maken. Maar bedankt voor al je moeite en ik ga nu direct proberen :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie