Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

282 berichten • Pagina 7 van 15

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 23/06/2013 p. 6

Thanks! Helaas bad news :( Mn sims wil niet meer opstarten :cry Ik heb het vermoeden dat het door de laatste patch komt.. Het enige vreemde eraan is dat ik eerst gewoon nog heb kunnen spelen na het installeren van de patch en nergens foutmeldingen etc heb gehad..
Ik hoop dat het probleem zich oplost wanneer ik exotisch eiland installeer, anders moet ik alles opnieuw gaan installeren :( Maar het duurt waarschijnlijk ook nog even voordat ik exotisch eiland krijg, want gisteren had mycom de game opeens 21 mei al verstuurd :? en vandaag kan ik niet eens inloggen.. Het zit even niet mee :(

Ik hoop dat het zich allemaal oplost en ik dit huis gewoon af kan maken!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Steefjee90's homes UPDATE 23/06/2013 p. 6

Balen dat het spel bij jou helemaal niet werkt.

Wel erg mooie huizen, wat ben jij ontzettend goed in het inrichten.
Dat is iets wat ik altijd lastig vind, vooral bij mijn dagboeken, want de foto's worden er zoveel mooier door.

Als ik klaar ben met mijn 100 baby challenge, wil ik graag een 2e poging wagen om een DITFT te starten.

Als je een keer een groot familie huis gaat bouwen en inrichten op de grootste kavel dan heb ik zeker interesse voor mijn DITFT. Wel moeten de kamers erg groot zijn, dat is makkelijker met het maken van foto's.

Voor nu hoop ik eerst dat je spel weer naar behoren gaat werken, succes in ieder geval!
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Steefjee90's homes UPDATE 02/07/2013 p. 7

Bedankt allemaal! :D

@Shaan het is idd een kleur waar je over kunt discussiëren :p Ik denk dat ie een beetje tussen roze en perzik (?) ofzo in zit xD

@simdessy ik ben meestal van de kleine ruimtes of echt volle ruimtes ^^ wanneer je overigens iets zit dat je wilt gebruiken kun je me gewoon pm'en :)

@Shevens Je hebt me echt op ideeën gebracht door het woord 'loft' te gebruiken :D misschien een idee voor mn volgende huis ^^

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie