Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Sims 3 Uitwisseling gaat automatisch jouw uploads deleten

Het Sims 3 Team heeft besloten om op de Uitwisseling / Exchange op de officiële Sims 3 site een zogenaamd ‘Culling Script’ in te bouwen, dat betekend dat als de uploads die jij daar hebt neergezet na 2 weken nog niet voldoende Aanbevelingen hebben gehad of gedownload zijn die van de Uitwisseling verwijderd worden.

SimGuru PopTart heeft er op het Amerikaanse forum een mededeling over gemaakt:
We’ve been receiving a lot of great content uploaded to our Exchange and Movies & More. To make sure the items stay fresh we’ve implemented a culling script that will remove older items. For those of you who are not familiar with culling – it is when uploads, Stories and Movies are automatically removed from the Exchange and Movies & More when they do not do well (not getting enough downloads and recommendations).The more Recommends and Downloads you have, the better. Exchange uploads, Stories, and Movies will be subject to culling after 2 weeks if it does not do well. Searching for content will be easier with culling turned on and awesome uploads will have even more of a chance to shine.

If an Exchange item, Story, or Movie is Featured, it will never be culled.

Thanks again for sharing your creativity with the rest of the community, and Keep creating fabulous content to get those downloads, views and recommendations in!
Ik raad iedereen dan ook aan snel een backup van de spullen te maken zodat je ze weer kan uploaden zodra ze door dit Culling Systeem zijn verwijdert. Of ze op een gratis file share site te zetten. Verder vindt ik het onbegrijpelijk dat hier geen mededeling van op de homepage staat van de officiële Sims 3 sites: dit lijkt me voor Simfans, die vaak veel tijd steken in het bouwen van huizen – maken van verhalen – etc, een stuk belangrijker dan een aankondiging over de huishoudbeurs dat uberhaupt niets te maken heeft met De Sims.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Sims 3 Uitwisseling gaat automatisch jouw uploads deleten

Dit vind ik eerlijk gezegd wel wat flauw van EA...
Straks kan je maar voor twee weken een avatar hebben en zul je hem daarna weer opnieuw moeten uploaden. :mad
Ook mijn tombe en vakantiehuisje zitten in de problemen...
:cursing :cursing

Laatst gewijzigd door Mastvlag op ma 22 feb 2010, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Uitwisseling gaat automatisch jouw uploads deleten

Zat zo een Culling Systeem ook niet op de Sims 2 site?

Enfin: het wordt lastig want je downloads moeten natuurlijk concureren met alle andere downloads van over de hele wereld.

Aandacht voor je maaksels krijgen is lastig als je ze niet kan promoten op het Sims 3 forum omdat dat zo goed als onbereikbaar is. Gelukkig hebben we fansites met forums waar dat wel kan.

:tongue ik zal zelf ook backups moeten maken: in de eerste maanden van onze site hebben we ook wat huizen enzo neergezet op de Uitwisseling omdat we geen files zelf hoste.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Sims 3 Uitwisseling gaat automatisch jouw uploads deleten

Ik vindt na twee weken eigenlijk veel te vlug. Kunnen ze er geen twee jaar maken of zo? Bovendien upload ik daar ook. Ik heb maar een patroon die meer dan 100 keer gedownload is, en ik heb in totaal nog maar 3 aanbevelingen gehad voor mijn creaties. Ik hoop niet dat ze creaties die minder dan 100 keer gedownload zijn verwijderen. Want dan kan ik verder alles opnieuw uploaden. Gelukkig heb ik alle uploads nog in mijn sims3 startprogramma staan
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Sims 3 Uitwisseling gaat automatisch jouw uploads deleten

ik heb alles dan nog wel in mijn startscherm staan, maar ik zou ut wel jammer vinden :( als ze weg zijn want ze worden best vaak gedownload die van mij, ik hoop eig dat dat script kuren gaat krijgen en en het gaat flippen en het dus niet werkt en het niet na 2 weken verwijderd maar na 2 eeuwen ofzo :biggrin

en voor mij maken de mannelijke sims niet zoveel uit als de vrouwelijke maar niet verdwijnen :lol:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie