Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 2 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Dankzij de beroemde Alan Stanley is er nu ook een filmstudio in Nieuw Sunset Valley. Alan is echter richting pensioen aan het gaan, dus neemt zijn dochter Ellen het over.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Rudy

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Nieuw Sunset Valley (tweede serie kavels!)

Ziet er fantastisch uit :D
Maar is het alleen ook niet handig om te EP's en AP4s bij te zetten? Want voor mensen zoals ik heb niet alle uitbreidingspakketten en kan de stad dus niet downloaden en zou wel heel graag sommige huizen wil hebben. :P
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (tweede serie kavels!)

Bedankt voor de reacties! Ik moet wel zeggen dat ik niet verwacht had dat dit topic veel werk mee zou brengen, maar het is dus vrij veel werk en ik heb nog een aantal toetsen deze week, dus grote kans dat in het weekend het meeste komt! :)

@Rudy: Dankje, ik verander het nog wel een keer. ;)

@SimsDreams: Ik weet zelf ook niet precies welke uitbreidingen je nodig hebt, dan zou ik elke kavel moeten onderzoeken uit welke pakketten er spullen zitten. Het handigste als je alles hebt, want dan krijg je volledige kavels.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (tweede serie kavels!)

Ik was erg verbaasd over de kwaliteit van mijn screens want ik dacht dat het echt bagger was, maar dat valt gelukkig reuze mee.

@Deetui: De Sims site werkt op het moment niet op mijn computer, dus kan ik niet op de uitwisseling, als die het weer doet upload ik het daar natuurlijk ook. :(
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (tweede serie kavels!)

Hallo allemaal. Gister wou ik weer kavels aan uploaden, maar toen deed mijn spel na een lange tijd weer raar want hij liep een paar keer vast. Vandaag ben ik een hele dag weg, dus gaat het uploaden ook niet lukken. Morgen zal ik het goedmaken, want dan kan ik een hoop doen! Ik heb deze week vakantie dus heb ik genoeg tijd om de rest ook te doen. Hopelijk hebben jullie begrip dat het allemaal iets langer duurt dan verwacht.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Toen Christiaan op jonge leeftijd het huis van zijn ouders erfde (wat toen in bouwvallige staat verkeerde) ging hij er met Cora wonen. Beiden gingen ze de duistere nachtkant tegemoet van de vampiers. Ze lieten het huis flink renoveren, zodat het voldeed aan hun wensen, en wonen er nu met veel plezier.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Op de plaats van de oude Begraafplaats Vrederust ligt nu het van der Kerkhof Kerkhof. Omdat de familie van der Kerkhof al een aantal generaties dicht bij de begraafplaats woont, besloten ze als dank de begraafplaats naar hen te vernoemen.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Karaokebar de Valse Zanger(es) is een beroemde uitgaansgelegenheid in Nieuw Sunset Valley. De eigenaar van deze tent hoopte een mooie zangcarière te beginnen met deze tent, alleen bleek de eigenaar een valse stem te hebben. Tegenwoordig zijn alle zangers en zangeressen uit Nieuw Sunset Valley hun carière hier begonnen!

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door abctje
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Tranquillity is een huis dat alles te bieden heeft voor Sim en paard. Het huis is heeft ruime leefruimtes en is prachtig gedecoreerd. In de bloemrijke tuin is een grote stal voor uw paard te vinden. - 2 slaapkamer, 1 badkamer

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Rudy

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie