Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 3 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Men twijfelt of de naam van de snackbar eer doet aan de vette hap die je er kan halen, of aan de vrolijke clown waar deze snackbarketen het symbool van is. Vett Happy Snackbar levert in elk geval heerlijke snacks!

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Alan Stanley
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (nieuwe kavels p.4-5)

@Raineyl: Er zijn mensen die de hele stad niet willen downloaden (denk ik), en er zullen ook vast mensen zijn die een kavel los willen hebben. De hele stad komt nadat alle kavels apart zijn geupload.

@Big Mama: No worries! Dat komt door mijn instellingen. Ze staan wat lager dus dan laat die niet de meubels van binnen zien, ze staan er wel hoor!

EDIT: GOED NIEUWS! http://www.thesims3.com doet het weer bij mij, dus nu kan ik de kavels ook naar de uitwisseling uploaden, moment geduld nog!

EDIT2: Alle kavels die geüpload zijn in dit topic staan nu ook op de uitwisseling! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Dit huis is hetzelfde huis als Prima Pastelkleurig Paleisje. Ik heb dit huis nog eens gebruikt omdat ik van de opdracht Zonneliedweg slechts een huis in mijn spel heb weten te krijgen en het huis erg eenzaam stond. Dit huis past heel goed bij Zonnig Zeezicht omdat het allebei pastelkleuren bevat. Het is een beetje aangepast zodat er niet twee precies dezelfde huizen in de stad staan.

Afbeelding
Koddig Klein Kusthuisje staat dicht bij het mooie strand van Nieuw Sunset Valley en is betaalbaar, knus, ruim en helemaal geschikt voor huisdieren! Misschien ook geschikt voor jou? - 2 slaapkamer, 1 badkamer.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door ChanCake
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Het Zomers Zomerhuis komt het beste tot zijn recht in, jawel, de zomer! Natuurlijk is dit huis ook een plaatje in de lente, herfst en winter maar het uitzicht op de zee is toch het mooiste in de zomer zelf. - 1 slaapkamer, 1,5 badkamer

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Big Mama

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie