Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

Wauw! petje af! Ik heb niet aan de wedstrijden meegedaan of zo (wat ik heel jammer vind) maar ik heb het wel gevolgd! Zo lang een project volhouden, jullie hebben het zo goed gedaan en ik heb zóveel respect voor jullie! Een wereld opgebouwd door de leden.. Nog steeds.. Misschien dat er in de toekomst wel nog een projectje komt..? Al denk ik het niet want de rust verdienen jullie nu wel! Veel plezier en ik ga 'm zeker downloaden! :knuffel :thumbsup
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

Simhorselady schreef:Weer een handige uitleg!
En ik ben zeker van plan om dit te gaan downloaden, alleen zit ik met 1 probleempje.
Ik heb alleen EP's en geen SP's. En ik weet 100% zeker dat er huizen + sims met SP'S zitten.
Wat gebeurd er met die dingen dan, als ik het download?
Je kan de stad gewoon downloaden, de spullen die in de EP's en SP's zitten die je niet hebt worden vervangen door andere meubels, als je de stad voor het eerst opent krijg je hier een berichtgeving van.
Viva Believa schreef:Hoe heb je dat gemaakt zonder tool want ik zit op men iMac maar da's alleen voor Windows.
Hoe doe je dat? :cursing :cursing
Ik heb gewoon in de Sims 3 zelf alle kavels uit Sunset Valley gehaald en vervolgens de stad volgezet met nieuwe kavels, ik heb dus de vorm en wegen niet kunnen veranderen. Wel heb ik bomen en andere kavels geplaatst, dit kun je doen in stad bewerken.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

^ Dit is al een paar keer eerder gevraagd, als je gewoon goed leest. Een paar berichten terug vind je het antwoord. Vragen mogen altijd maar lees voortaan terug, dan weet je snel het antwoord. Ik zal binnenkort wel een bericht maken met vragen die vaak voorkomen met antwoorden er bij.

Als jullie mooie screens hebben mogen jullie ze hier ook posten! :thumbsup
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

Het eindresultaat is prachtig geworden! :D Echt heel knap Dave, hoe je deze wedstrijd hebt opgezet en het zo goed hebt gerund. Ook Simmie99 en Rudy verdienen natuurlijk een compliment voor hun hulp! Iedereen heeft echt hele mooie inzendingen gemaakt :laugh . Ik zal een kijken of ik de wereld ga downloaden. Waarschijnlijk wel :)
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

Wauw, het eindresultaat mag zijn hoor, prachtig! Dave, knap gedaan hoe je deze wedstrijd hebt georganiseerd. Ook voor Simmie99 en Rudy complimenten voor hun hulp. En gisteren ook al gedownload. De stad ziet er geweldig uit. En ik heb tot nu toe nog geen last gehad dat het spel vastliep. Wel dat hij soms heel lang moest laden bij bepaalde kavels.

Super gedaan! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie