Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 5 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (nieuwe kavels 03/03/13)

@Deetui: Ja, maar Simmie heeft heel erg haar best ervoor gedaan dus verdiend ze dat ook! :D

Deze week geen tijd gehad om kavels te uploaden, ik had meteen weer drie toetsen na de vakantie en vandaag moet ik ook nog leren. Morgen middag en avond weer nieuwe kavels, ik moet er nog ongeveer 20, dus ik hoop dat van het weekend te redden.
De stad is in-game al gereed, ik upload de stad zonder bewoners nadat alle kavels geupload zijn. Daarna ga ik de families er in zetten en dan upload ik de stad nogmaals, maar dan met bewoners.

Zoals ik hier boven gezegd heb hoopte ik de laatste 20 kavels in het weekend te redden. Het is niet gelukt, ik heb de helft geüpload, maar daar heb ik nog geen screens van. Op de een of andere manier blijft mijn spel toch weer vastlopen, en moet ik dus weer opnieuw opstarten en dit duurt weer een poosje. Ik verwacht dinsdag, uiterlijk woensdag alle kavels dan echt geüpload te hebben!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Villa Zonsondergang is het grootste, luxeste en veruit meest ruime huis van Nieuw Sunset Valley. Het beschikt over genoeg slaapkamers met eigen badkamers, toiletten op elke etage, een ruime wijnkelder, grote garage met plek voor twee auto's, woonkeuken, ruime eetkamer, studeerkamer, woonkamer, twee ontspanningsruimtes, washok en zelfs een eigen sportschool. Het toppunt van luxe en rijkdom is in dit huis samengevoegd tot een perfect plaatje. De tuin is prachtig gebouwd, maar heeft zeker een tuinman nodig. - 4 slaapkamer, 7 badkamer.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Dave.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Op het Wetenschapslab Wijze Weetjes vinden mysterieze onderzoeken plaats sinds ze komst van onbekende bovennatuurlijke wezens. Ook zijn er de laatste tijd in Nieuw Sunset Valley ruimteschepen 'gespot'. Deze mensen beweerden met Aliëns gepraat te hebben en zelfs ontvoerd te zijn geweest. "Krankjorem noemen wij dat" - Aldus het Wetenschapslab Wijze Weetjes.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
De Internationale Wereldmarkt staat in verbinding met buitenlandse werelden zoals Al Simhara, Chang Simla en Champs les Sims. De producten die hier verkocht worden komen dan ook uitsluitend uit het buitenland. Het gebouw heeft iets weg van meerdere buitenlandse stijlen maar past toch perfect in Nieuw Sunset Valley.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Rossige Rode Reuzengrot is een groot huis voor hele kleine mensen. Het is geschikt voor een familie met weinig geld. Het huis is in prima staat en je kunt er zo je intrek doen. Perfect voor Sim en dier. - 2 slaapkamer, 1 badkamer

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Big Mama
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Manege het Hoefijzer is een paardenmanege voor alle paarden. Van Pony tot Reuzenpaard, alle paarden worden geaccepteerd. Verzorgpaarden kun je hier natuurlijk ook stallen. Ook worden er hier vaak wedstrijden gehouden waar je kan oefenen op de oefenbaan naast de manege.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Een ver familielid van de familie Vrijevogel kocht deze kavel en liet hier een geheimzinnige kringloopwinkel bouwen. Veel bewoners van Nieuw Sunset Valley durven er niet te komen omdat mensen beweren dat er 'bovennatuurlijke activiteiten' plaats vinden. Wie zal het zeggen?

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Simmie99
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
De wasserette is niet langer een ontmoetingsplaats voor eenzame vrijgezellen, maar een überhippe place-to-be voor menig hipster. Want wassen is retro en retro is in, dus wordt onze leuze: "Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de wasmachine!"

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Alan Stanley
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Nieuw Sunset Valley (mededeling 14/03/13, p.10)

Het wordt weer eens tijd voor een mededeling over de stand van zaken.

Ik wou vandaag de stad uploaden, maar telkens als ik de stad opsla sluit het spel af, zonder op te slaan (en zelfs zonder dat ik hier om vroeg). Ik kan jullie natuurlijk nu de stad geven, maar ik ben bang dat jullie hier dan ook last van krijgen, ook van de foutcode twaalf die ik de laatste tijd vaak met deze stad kreeg.
Ik ga straks even kijken of andere saves ook afsluiten als ik opsla. Kunnen mijn andere saves wel opslaan, dan ga ik alle kavels in een nieuwe Sunset Valley save plaatsen, maar dan zal ik ook alle bomen opnieuw moeten plaatsen dus dan duurt het uploaden van de stad toch nog even. Want ik doe het liever goed, dan dat jullie problemen krijgen met de stad!


:knuffel

EDIT: Straks komen de laatste kavels trouwens nog wel!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Dit huis is een van de serie Victoriaanse huizen in Nieuw Sunset Valley. Het huis is een gezinswoning dat ruimte bied voor een groot en jong gezin. Het huis is practisch ingedeeld en van alle gemakken voorzien. - 3 slaapkamer, 1,5 badkamer

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Big Mama

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie