Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Creaties van Starrats

Ik heb gister mijn eerste Sims 3 huis gebouwd :mryellow:
Het is gebaseerd op een huis dat ik ooit in De Sims2 had gemaakt maar ik kon die screens niet meer terug vinden, dus moest ik het uit mijn hoofd doen. :P

hier is hij:
Afbeelding

Dit is tot nu toe de enige screen omdat mijn sim geen geld meer had om de achtertuin verder te vullen :lol: :lmao:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Creaties van Starrats

hiki schreef::D dat is wel een mooi huis; beetje 'Duits achtig' zo met witte muren en dat hout erin. Staat die op de Exchange ergens?
lol het is inderdaad een beetje een duitse boerderij achtig huisje :lol: ik vind dat altijd mooie huisjes :P
En hij staat nog niet op de exchange omdat de achtertuin nog niet af is :oops: er staat maar 1 boom en er ligt een klein zwembad. :oops:
Patricia schreef:Wat een prachtig en lieflijk huis is dat! Wat leuk en heel mooi gemaakt. :eek:
thanks :mrgreen: :mryellow:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Creaties van Starrats

Wauw! Die sim ziet er echt heel mooi uit :thumbsup goed gedaan! En ik zie inderdaad dat die Egyptische make-up bij jou alleen bij de dagelijkse kleding staat... dat is echt stom, ik ben nu mijn WA aan het installeren, dus ik kijk zo wel even of dat bij mij ook zo is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Creaties van Starrats

Claudia schreef:Wauw! Die sim ziet er echt heel mooi uit :thumbsup goed gedaan! En ik zie inderdaad dat die Egyptische make-up bij jou alleen bij de dagelijkse kleding staat... dat is echt stom, ik ben nu mijn WA aan het installeren, dus ik kijk zo wel even of dat bij mij ook zo is.
thanks :thumbsup

En de makeup verschijnt daar niet alleen maar hij verdwijnt ook bij de dagelijkse kleding zodra ik naar een ander kleding stuk schakel in CAS. :cursing Is heel irritant :blush
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Creaties van Starrats

Dacht eerst, voordat ik de tekst las, dat het pippie langkous was :lol Sorry :blush

Het is toch wel jammer dat een volwassen Sim altijd dezelfde lengte heeft, zo kan je geen lilliputters maken, wat eigenlijk toch wel toepasselijk zou zijn voor een elf van de kerstman. Maar verder ziet je elf er leuk uit! :thumbup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie