Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 4 van 4

Gebruikersavatar
desimsswaggertje
Oplichter Oplichter
Berichten:
1360
Lid geworden op:
zo 21 okt 2012, 20:01

Re: mijn huisjes

hier is mijn huis :)

Afbeelding

woonkamer:
Afbeelding

keuken:
Afbeelding

gang XD
Afbeelding

slaapkamer:
Afbeelding

badkamer:
Afbeelding

tuin:
Afbeelding

Afbeelding



___________________________________________________________________________________
vonden jullie het een mooi huis :? ik hoop van wel XD

(Hoe oud denken jullie dat ik daar ben ik wel benieuwd naar :$ xD)

weten jullie misshien ook hoe je opje plaatje drukt dat je naar dat topic gaat?

Laatst gewijzigd door desimsswaggertje op zo 04 nov 2012, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Druk op mijn onderschrift voor: 365 project of Bro and Sis Stuff
Gebruikersavatar
desimsswaggertje
Oplichter Oplichter
Berichten:
1360
Lid geworden op:
zo 21 okt 2012, 20:01

Re: mijn huisjes

ik vin het niet een super huis maar ik up hem wel :)

Afbeelding

woonkamer
Afbeelding

Afbeelding

keuken+eetkamer
Afbeelding

Afbeelding

slaapkamer
Afbeelding

studeerkamer
Afbeelding

badkamer
Afbeelding

tuin
Afbeelding

garage
Afbeelding

____________________________________________

ik hoop dat jullie het huis mooi vonden :thumbsup
Afbeelding Afbeelding
Druk op mijn onderschrift voor: 365 project of Bro and Sis Stuff
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: mijn huisjes

Ik vond je vorige huis mooier maar dit is zeker geen verkeerd huis :klap trouwens, ik zag iets voorbijkomen over je leeftijd?! Wil je dat wij raden hoe oud je bent? Geen idee, want als ik je huizen zie, denk ik niet aan een bepaalde leeftijd (en dat bedoel ik als compliment!) :D ;)
MendQ
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
do 24 feb 2011, 15:30

Re: mijn huisjes

Vind op zich de huizen wel aardig gelukt hoor, in ieder geval het dak van het huis vind ik mooi. I.v.m. de hoogteverschillen erin. (Al vind je dat ik teveel afkortingen gebruik, even melden a.u.b)

Wat mij altijd erg aantrek bij mensen die huizen bouwen zijn ten eerste de tuinen die eromheen worden gemaakt ((Voorbeelden: Chrillsims3, John Adrian,Onze 'eigen' Rudy) en meer op Youtube, want ik vind zelf namelijk dat de tuin het gehele huis afmaakt.

Ik zal niet meteen gaan eisen dat de tuin perfect ingericht moet zijn, maar het maakt je huis wel wat gepaster in de omgeving, want zelfs ik ben nog bezig met leren hoe je een tuin mooi in kan richten. Voor het creëren van (mooie) tuinen zijn namelijk fantastische tutorials voor te vinden. (Binnenkort zal ik ook wel wat fotootjes uploaden van een modern huis dat ik gemaakt heb voor opbouwende kritiek) Maar de tuin staat erg leeg en daarom komt voor mij persoonlijk de garage totaal niet uit. (Over het ontwerp van het huis heb ik namelijk niks te klagen)

Maar nadat je deze kletskoek hebt gelezen (die je niet hoeft te lezen) heb ik natuurlijk ook wel positieve punten

1: Ontwerp van het huis vind ik uitstekend (Vind het dak persoonlijk erg mooi)
2: Inrichting van het huis is mooi
3: Kleuren komen goed met elkaar overeen, waardoor het interieur in context staat met de gehele binnenkant.

Dit is alleen opbouwende kritiek vanuit mijzelf, waarom ik bepaalde aspecten niet mooi vind en bepaalde aspecten wel mooi vindt. Daarnaast ben ik zelf erg van de moderne stijl, dus het hoeft niet zo te zijn dat alles slecht is omdat het niet mijn smaak is. Hopelijk heb je er wat aan.

(Sorry, ben soms te kritisch, maarja, met mijn studie moet ik dat helaas erg zijn, ook al heeft het niks met architectuur te maken)

P.S: Als jullie dit niet gegrond of zoals ze in het Engels zeggen 'rude' vinden moet je het gewoon zeggen.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: mijn huisjes

Onder de 15, nu maak je mij toch wel nieuwsgierig ;) nou ja, eigenlijk maakt t ook niet uit, je huizen vind ik leuk :D en met alle tips die je krijgt, leer je weer n heleboel bij :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie