Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: ~ Mich' Mansions

Wow, wat een mooie huizen, de laatste vooral :klap Alles klopt met elkaar, kleuren, meubels. En dat het je lukt om ze zo na te bouwen. Ik heb geprobeerd om huizen na te bouwen maar ik ben er nogal een sukkel in :$ Keep up the good work :thumbsup
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: ~ Mich' Mansions

@maxxie03: Ik zal er eens over nadenken! Ik gebruik wel veel CC in mijn huizen, dus miss dat ik ze wel op mediafire zet ofzo, dat moet ik nog maar even zien (:

@VectoryFloor: Ik was ook wel het meest trots op de laatste hoor! xD Tja en nabouwen... Ik zou liever doen wat jij doet, iets zelf ontwerpen en het dan bouwen, maar dat lukt mij gewoon niet (jou huizen zijn echt coelll!). Met nabouwen is het vooral lastig dat de maten op plattegronden natuurlijk niet overeenkomen met afmetingen in De Sims, dus je moet een beetje improviseren en niet elk huis komt er precies zo mooi uit te zien als op de foto's van een site helaas :p

@Bassie99: Dankje! :D
''Faber est suae quisque fortunae''
hannah
Snackventer Snackventer
Berichten:
65
Lid geworden op:
wo 19 sep 2012, 16:49

Re: ~ Mich' Mansions

Ik vind ze ontzettend mooi gemaakt.
En ook erg leuk bedacht om huizen na te bouwen.

Misschien kunnen we jou uitdagen een huis na te bouwen van een foto ?
Afbeelding
Zie bij uitdagingen het topic !
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: ~ Mich' Mansions

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het nabouwen staat bij mij nu even op een laag pitje, tentamens en vele presentaties hebben nu meer aandacht nodig! (:

@ Hannah: Ik bouw huizen niet alleen na van een foto, ik heb ook een plattegrond van de verdiepingen nodig en het liefst meerdere foto's/tekeningen. Als je zo'n huis gevonden hebt, wil ik best eens kijken of ik er iets mee kan en het wellicht ook namaken.
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie