Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 5 van 9

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Yolo's huizentopic Preview 10-2-13

Ik ben heel nieuwsgierig naar de inrichting. Leuk dat je het huis op een heuvel hebt gemaakt, ziet er goed uit :thumbsup
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic Preview 10-2-13

Wow, het is alweer een lange tijd geleden dat ik iets van mij heb laten horen zowel hier als bij mijn dagboek. Ik ben bezig met het volgende hoofdstuk van mijn dagboek, maar dat kan misschien nog wel eventjes duren. Daarom zal ik het hele huis van Sophie laten zien. Ze woont er nu al een aantal dagen in en geniet volop van de rust.

Forrest green

Afbeelding
Het is een prachtig huis wat rust uitstraalt net zoals de bosrijke omgeving. Er zijn drie prachtige slaapkamers. allemaal ongeveer even groot. Aangezien de derde slaapkamer niet gebruikt wordt is die ook niet ingericht. Voor de rest heb je een grote keuken met aangrenzende eetkamer. En een woonkamer met een studiehoekje. Ik zou zeggen bekijk het huis zelf maar.

De woonkamer
Afbeelding

Studiehoekje
Afbeelding

Keuken + eetkamer
Afbeelding

Afbeelding

Hal boven
Afbeelding

Master bedroom
Afbeelding

Afbeelding

Kinderkamer (rara welk geslacht zal het kindje van Sophie zijn?)
Afbeelding

Afbeelding

En het terrasje buiten
Afbeelding

Plattegrond beneden
Afbeelding

Plattegrond boven
Afbeelding

En omdat ik zo lang niets van mij heb laten horen alvast een preview van het volgende huis. Ik moet alleen nog even kijken wat ik met de tuin wil doen. Ik was van plan om met hoogtes te werken, maar daar is het nu helaas alweer te laat voor. Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Yolo op di 13 aug 2013, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic Forrest Green + preview 29-3-13

Preview (nog geen naam)

Zoals sommigen misschien al weten heb ik een nieuwe laptop en is er iets misgegaan met het overplaatsen van mijn saves. Ik ben dus het vorige previewhuis kwijt. Maar niet getreurd ben meteen weer begonnen met het bouwen van huizen, terwijl ik eigenlijk moet leren aangezien ik volgeboekt zit met toetsen. En hier dus alvast een preview + het gezin waarvoor dit huis gebouwd is.
Het hele huis zal ik hoogst waarschijnlijk pas over 4/5 weken kunnen laten zien aangezien het nog lang niet af is.

Afbeelding

Mijn inspiratiebron voor dit huis is een persoontje, waarvan ik de naam niet meer weet, die aan mij vroeg of ik ook aan moderne huizen deed. Volgens mij zei ik op dat moment dat dat niet mijn stijl is, maar dat ik het wel een keertje wilde proberen, corrigeer me als dit niet waar is ;), dus hier is mijn probeersel. Ziet het er een beetje modern uit?

Afbeelding

Bedenk mij net dat ik de achternaam van dit gezin helemaal vergeten ben. Maar dit prachtige gezinnetje gaat in dit huis wonen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie