Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Yolo's makelaarsbedrijf Quintex - Lagoon Isle {9-3-14}

Afbeelding

Welkom bij Quintex.

Mijn excuses voor het feit dat jullie nog niet tegen een persoon aankijken. Ik ben de laatste tijd zo druk bezig met het organiseren van dit bedrijf dat ik vandaag helemaal mijn afspraak bij de fotograaf ben vergeten. Daarbij valt er toch niet zoveel te zien ik ben een gewone zakenvrouw altijd strak in pak of een leuk jurkje. Maar ik beloof jullie dat de foto's van de fotoshoot binnenkort zullen komen. Louise heeft de afspraak echter niet gemist dus jullie kunnen alvast haar foto's bewonderen.

Quintex is een overgenomen bedrijf. Ik heb uiteraard wel de naam veranderd, maar kijk niet raar als er nog wat overblijfselen van het vorige bedrijf ergens ronddwalen. Die zullen misschien vanzelf verdwijnen en anders moeten we het er maar mee doen.

Bij ons bedrijf gaat het voor nu nog voornamelijk om het verkopen en aanprijzen van al gebouwde en ingerichtte huizen. Ik (Susann Loy) en mijn aller eerste medewerkster en beste vriendin (Louise Salomon) zijn nog druk bezig met het zoeken van een architect en een binnenhuis architect, maar alles op zijn tijd.

Werknemers
Afbeelding

Huizen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Bij het klikken op een van de plaatjes hierboven wordt u naar naar het bericht geleid waarin dit huis/deze medewerker wordt gepresenteerd/voorgesteld

Laatst gewijzigd door Yolo op zo 09 mar 2014, 13:33, 18 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Yolo's huizentopic.

Mooie huizen.

Alleen ik had het gevoel dat ik op een wiebelend schip zat toen ik ze bekeek. :| Alles staat schuin, schuine foto's, ik weet niet, het is zo 'schuin'. XD Maar nog steeds mooi
Just be kind.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic.

@ Matthieu ik zal er de volgende keer op letten XD. Had nu gewoon maar wat random screens gepakt van de huizen. En ik had toen net ontdekt dat je ook schuin screenshots kon maken dus toen heb ik dat bij die huizen uitgeprobeerd.

Edit:
Een sneak peak van het derde huis.
Afbeelding
Afbeelding

Ik zou eigenlijk graag wat tips willen voor de tuin. Ben namelijk niet geweldig in tuinen en heb geen idee wat ik hier nog bij zou moeten doen.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Yolo's huizentopic. (sneak peak Tilsdale Blue)

Je kan duidelijk zien dat je steeds meer "bouwvertrouwen" krijgt. :D
Het 3de huis vind ik echt heel erg leuk gedaan. :thumbsup
Leuk wit met een contrastkleur en de tuin begint vorm te krijgen.
Als je tuintips wilt zou ik eens in Rudy z'n huizentopic kijken.
Hij heeft een tuintutorial gemaakt en daar haal je vast wel wat ideetjes weg,doe ik ook. ;)

Verder vind ik het interieur (de screens ervan) erg donker.
Gebruik je de lampen uit de buybebug catalogus al?
Op die manier hoef je niet overal lampen neer te zetten die je ziet en is het toch lekker licht in je huis.

Ben benieuwd naar het interieur van je laatste huis. :D (lange post,doe ik normaal niet,sorry)
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic. (sneak peak Tilsdale Blue)

@ Big mamma, bedankt voor de tips. Ik gebruik die lampen van de buydebug catalogus wel, maar dan heb ik ze op normaal of gedimd staan. Ik heb namelijk nog wel eens bij witte dingen dat ze heel fel worden. Kan het niet zo heel goed uitleggen, maar dat ziet er ook niet uit XD. En dat 'bouwvertrouwen' komt voornamelijk van plattegronden van site's. Ik verander daar wel dingen aan hoor ;). En de kleuren zijn ook helemaal van mijzelf.
Oh en die tuintutorial had ik al gezien ;). Maar het was meer gewoon een paar ideetjes. Heb al wel iets in mijn hoofd zitten.

@ ChanCake, echt waar? Ik wist dat je met een nieuw huis bezig was, maar dat het ongeveer dezelfde kleuren waren was mij nog niet opgevallen XD.

En over het interieur XD. Dat kan nog wel eventjes gaan duren voordat ik daar klaar mee ben. Het is een aardig groot huis ook van binnen. En ik heb de komende week aardig wat grote toetsen (maar weinig huiswerk). Dus ik zal proberen het volgend weekend af te maken.
Ben nu namelijk al een hele middag met de buitenkant bezig geweest. De binnenkant zal wel twee dagen duren XD.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie