Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's makelaarsbedrijf Quintex - Louise Salomons {13-8-

Melody

Afbeelding

"Het spijt mij dat ik later ben dan beloofd, maar er kwamen een paar belangrijke afspraken nodig. Als je het huis binnenkomt kijk je meteen naar de keuken. Vanuit de keuken heb je overigens ook nog een prachtig uitzicht op de bergen en het water van Monte Vista. De keuken zelf is ingericht in een ouderwetse sfeer, maar met een een paar technische snufjes. De koelkast maakt ijsblokjes uit zichzelf geweldig toch?"

Afbeelding

"Om de hoek hebben we de eetkamer. Ook in deze kamer zijn er weer een paar ouderwetse touches. Zo hangt er een oude kroonluchter boven de tafel en staat er een ouderwetse houtoven in de hoek waar je heerlijke pizza's kan bakken al kun je die nu niet zien. Deze ouderwetse houtovens zijn gewoon een must in huizen die in Monte Vista staat. In de hoek was er nog genoeg plaats over dus hebben we besloten om hier een creatief hoekje van te maken ook staat hier de voederbak van de huisdieren."

Afbeelding

"De woonkamer is weer heel erg basic en lichtelijk modern ingericht en zoals je kunt zien wordt ook hier weer gedacht aan de dieren met een kattenbed en genoeg rondslingerende speeltjes. Ook staat er een vissenkom op de salontafel. Ik hoop dat de nieuwe bewoners net zo goed voor hun vissen zorgen als voor hun andere huisdieren."

Afbeelding

"De laatste kamer op de benedenverdieping is de wasruimte. Het leukste aan deze kamer vind ik het prikbord met plek voor allemaal persoonlijke foto's en plaatjes. Momenteel zijn het nog allemaal standaard plaatjes. De nieuwe bewoners kunnen uiteraard kiezen om deze te laten hangen het zijn namelijk mooie plaatjes."

Afbeelding

"Als je met de wenteltrap naar boven toe gaat kom je in de hal. Hier is plek om even lekker te zitten van de hele rit naar boven toe of om te genieten van de prachtige muziek die de piano voortbrengt mits de pianospeler natuurlijk een beetje piano kan spelen. Ook in deze kamer is er weer een prachtig uitzicht naar de omgeving"

Afbeelding

"De slaapkamer is niet zo speciaal. Heel basic en eigenlijk alleen de broodnodige dingen. Er is wel een eigen badkamer, maar ook die is niet heel speciaal. De nieuwe eigenaren hadden een simpele slaapkamer verzocht aangezien ze toch het meest in de woonkamer, keuken en eetkamer te vinden zullen zijn. En wij houden ons aan de wensen van onze klanten."

Afbeelding

"Mijn favoriete plek in dit huis is de tuin door de kleurrijke planten, maar ook doordat er een bad buiten in de tuin staat. Dit bad is een leuke tuindecoratie, maar heeft ook zo zijn functies als hondenbad. In de verte zie je ook een plek voor twee bijenkorven en een kippenhok. Het is duidelijk dat dit stel echte dierenvrienden zijn."

Afbeelding

Afbeelding

"We eindigen met de plattegronden van dit prachtige huis. Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze rondleiding. Misschien krijgen we in de toekomst het gesettelde stel te zien."

Afbeelding

"Je meent het? Dat is geweldig nieuws! Ik had niet verwacht dat we het zo snel al voor elkaar zouden krijgen. Weet je wat ik kom meteen naar Sunset Valley. Ben benieuwd hoe het eruit ziet."
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's makelaarsbedrijf Quintex - Melody {15-8-13}

New Home

Afbeelding

Daar stonden ze dan. Na het telefoontje was ze zo snel als ze kon naar Sunset Valley gekomen. Ze draaide zich met een glimlach naar Susann om. "Het is echt een prachtig gebouw." zei ze terwijl ze weer met bewondering naar het reusachtige gebouw staarde. Ze zou het zeker niet erg vinden om hier te werken. Ze gaf Susann nog even snel een knuffel voordat ze naar het restaurant in het gebouw liepen die op de tweede etage zat.

Afbeelding

Terwijl ze beiden op de kaart een gerecht probeerden uit te zoeken vertelde Louise met een enorme glimlach op haar gezicht over haar trip naar haar thuisland, Monte Vista. Ze zuchtte even toen ze terugdacht aan de prachtige zonsondergang waar ze nog maar een paar uur geleden naar had gestaard terwijl ze met Susann aan het telefoneren was. Ze had eigenlijk gedacht dat het restaurant meer eruit zou zien als een restaurant, maar tegenover haar zag ze een televisie met een comfortabele bank staan.

Afbeelding

Ze hadden beide voor gemarineerde drumsticks gekozen en ze smaakten verrukkelijk. Louise werd echter steeds nieuwsgieriger naar hoe de rest van het gebouw eruit zou zien. Van buiten had ze al het enorme terras gezien waar nog niets opstond, maar daar was het nu ook te koud voor aangezien het al langzaamaan winter begon te worden. "Nu wil ik toch eigenlijk de rest van het gebouw bekijken." zei Louise terwijl ze opstond. Susann wilde nog protesteren, maar Louise stond al bovenaan de trap.

Afbeelding

"Dit is jouw kantoorruimte" zei Susann met een glimlach op haar gezicht toen ze de deur opendeed en Louise naar binnen liet lopen. Louise keek met stralende ogen en vol verwondering naar de grote ruimte die nu van haar zou zijn. "Het is echt prachtig." zei ze terwijl ze Susann een glimlach gunde. "In eerste instantie was ik van plan om zelf alle ruimtes in te richten gewoon een beetje standaard, maar eigenlijk vond ik dat jij de mogelijkheid moest krijgen om het zelf te doen." Voordat ze door gingen naar het kantoor van Susann keek Louise nog even uit het raam. Het uitzicht was niet zo heel geweldig, maar er kwam wel veel licht in haar kantoor.

Afbeelding

Susann's kamer zag er prachtig uit en was zelfs al helemaal ingericht. Susann settelde zich achter haar computer met de mededeling dat ze nog eventjes wat mails terug moest sturen en een paar rekeningen moest betalen. Louise sprong op het bureau en keek vol verwondering naar de prachtige inrichting van de ruimte. "Het is een wonder dat je dit gebouw gevonden hebt. Het is echt prachtig." zei Louise terwijl ze gefascineerd naar een schilderij op de muur keek. "Dan heb je de prachtige tuin nog niet gezien." speels keek Susann naar Louise waarna ze beiden opstonden en naar buiten toe liepen.

Afbeelding

Na een grondige inspectie van de tuin ontdekte Louise een vuurkorf aan de zijkant van het gebouw. Het werd al donker en het was flink afgekoeld. Gelukkig zaten er al een paar houtblokken in de houtkorf en had Louise een aansteker bij zich. Samen genoten ze van het heerlijke vuur en van de marshmallows die Susann uit de koelkast in de keuken gehaald had. Zwijgend aten ze de marshmallows terwijl Louise dacht aan de prachtige tijd die eraan zat te komen.

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie