Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Buurt: Zeezicht

Zie hier: mijn allereerste zelfgemaakte buurt voor De Sims 3:

Zeezicht

Het is een rustig stadje aan zee. De ontwerpers hadden ooit besloten om het stadje, vooral het centrum ervan, op het nabijgelegen Sunset valley te laten lijken. Dit is dan ook gedeeltelijk gebeurt.

Zeezicht is vooral populair bij de rijkere sims én bij de sims die niet al te grote huizen kunnen kopen. Dit omdat er een speciale wijk is in Zeezicht met grote kavels voor de rijkeren, maar ergens anders in de stad is er een wijk met wat kleinere kavels voor sims die niet zoveel te besteden hebben.

Voor je sims is er vanalles te doen. Een groot park in het centrum, een Tropisch zwemparadijs is aanwezig. Het museum, met zijn Egyptische en Chineese afdelingen, staat bekend als een van de beste musea van de omgeving. Misschien schuilen er nog wat geheimen in dat museum. In de bergen ligt het industrieterrein met verschillende facilitieten.

Kortom, er is genoeg te doen voor je sims. Veel plezier ermee!

Zeezicht - BETA (Klik om te downloaden)
(Wereldavonturen is vereist)

Ik heb het maar als een beta versie geëxporteerd, aangezien er nog veel bugs opgelost moeten worden en omdat er nog talloze verbeteringen nodig zullen zijn.

Hier de afbeeldingen(zoals je ziet heb ik nog geen huizen gebouwd)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door plykier1 op vr 15 jan 2010, 21:47, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Buurt: Zeezicht

Het verhaal erbij doet natuurlijk altijd goed, maar ik wacht toch eerst even de plaatjes af voordat ik hem download :wink

Edit:
Ik zie dat je de plaatjes erbij gevoegd hebt. Het ziet er leuk uit, maar ik vind het persoonlijk nog een beetje te kaal. Sorry.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Buurt: Zeezicht

De buurt waar ik momenteel in speel is Zeezicht, heb wel een heel deel huizen gedownload zodat ik wat mensen erin kan zetten want anders leven mijn sims alleen op de wereld :p

Is echt wel een héél grote buurt :D
Origin accountnaam: 'Sarientje'
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Buurt: Zeezicht

Bedankt voor al die positieve reacties. :biggrin

Ik ben nu bezig met een andere buurt. Ik zie dit vooral als een soort ''testbuurt'', ik wilde hiermee namelijk zoveel mogelijk mogelijkheden van CAW ontdekken. Ik ben nu dus bezig met een tweede buurt met veel meer details, meer huizen, alles mooi afgewerkt en in een Franse stijl.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Buurt: Zeezicht

Het ziet er nu zo kaal uit, omdat er geen mensen wonen, lijkt me wel als je er een paar families inzet... Dan ziet het er voller uit...

Ik vind hem gaaf hoor :thumbup

Maar hoe heb je die openbare gebouwen erop gekregen :scared ? Als ik ze erop zet, komt er geen kavel te staan...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie