Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 1 van 2

Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Re: Huizen van Floralina

Hier dan de eerste creatie die ik hier pop simsnieuws plaats. Het is een klein gezinshuisje wat ik heb gebouwd voor een wereld die ik samen met een vriendin maak. Het huisje bied plaats aan twee volwassenen en een baby of twee kinderen.

Vooraangezicht
Afbeelding
Afbeelding

Overview

beneden
Afbeelding

boven
Afbeelding

Details

Zithoek
Afbeelding
Afbeelding

keuken en eethoek
Afbeelding
Afbeelding

hal boven
Afbeelding

slaapkamer
Afbeelding

babykamer, die makkelijk omgebouwd kan worden tot kinderkamer.
Afbeelding
Afbeelding

badkamer
Afbeelding
Afbeelding

tuin
Afbeelding
Afbeelding

balkon
Afbeelding

voor onze wereld heb ik een paar van dezelfde soort huisjes in de straat geplaatst:
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Er zullen snel meer van mijn creaties volgen.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Huizen van Floralina

Heel erg leuk gedaan. :D
Als je van die rijtjes in je wereld zet is het misschien leuker om ze in verschillende kleuren te maken.
De bouw kan dan hetzelfde blijven zonder dat het snel een beetje saai wordt. ;)
Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Re: Huizen van Floralina

Bedankt voor alle leuke reacties:) Fijn te horen dat jullie het een leuk knus huisje vinden. Geeft veel motivatie om meer te plaatsen!

Rudy: De tip over een verflaag selecteren in bouwmodus wist ik nog niet, maar is erg handig voor screens in (nog) onbewoonde huizen. Dank je wel:)
Big Mama: Ik zal de tip in overweging nemen en kijken of ik die misschien aan kan passen aan de rest van de wereld.
Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Re: Huizen van Floralina, nieuw huisje

Ik heb weer een huisje gemaakt. Het is weer een familiehuis, maar iets groter dit keer. Het bied ruimte aan twee volwassenen en 2 tot 4 kinderen.

Buitenkant

Afbeelding

Overview beneden

Afbeelding

Overview boven

Afbeelding

binnenkomst

Afbeelding

zithoek

Afbeelding

eetkamer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

keuken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hal boven
Afbeelding

Master bedroom
Afbeelding
Afbeelding

studeerkamer
Afbeelding
Afbeelding

badkamer

Afbeelding
Afbeelding

kinderslaapkamer meisje, waar je het enkele bed ook kunt vervangen voor een stapelbed
Afbeelding
Afbeelding

kinderslaapkamer jongen, waarvoor hetzelfde geldt als voor de meisjeskamer
Afbeelding
Afbeelding

balkon:

Afbeelding

er is ook een kelder
Afbeelding

Ik ben dit huisje begonnen omdat de wereld die ik samen met een vriendin aan het maken ben opgevuld moest worden. Van te voren had ik geen plan en ben ik gewoon maar gaan bouwen. Toch is het een huisje geworden waar ik aardig trots op ben geworden.
Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden.

Laatst gewijzigd door Floralina Starling op ma 03 sep 2012, 16:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Floralina's creaties: Preview Spaanse Hacienda

Dan juyllie allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige huizen. Geeft veel motivatie! :D
Big Mamma: die master bedroom vind ik zelf ook erg leuk.
Vectoryfloor: Aan de tuin was ik nog niet toegekomen. Die zal ik inderdaad nog wat meer aankleden. Ik zal nog een screen plaatsen als ik dat gedaan heb.

Ik ben weer bezig geweest een huis te bouwen, opnieuw voor de wereld die ik samen met een vriendin maak. Deze is al een tijdje klaar, maar wil hem toch nog even showen. Het is iets totaal anders dan mijn vorige huizen: een Spaanse Haciënda gebouwd om een patio heen. Ik heb er veel tijd in gestoken en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

patio

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Overview boven:

Afbeelding

Overview beneden:

Afbeelding

Preview huiskamer:

Afbeelding

Ik wilde meer van de benedenverdieping laten zien, maar zag dat bij de meeste screens nog vakjes van bouw/koopmodus stonden. Omdat het een groot huis is komen die en de foto's screens van de bovenverdieping morgen of woensdag.

Laatst gewijzigd door Floralina Starling op wo 03 okt 2012, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie