Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Jerzy Finchers Rommelhoek

Dit zijn al een aantal creaties die ik al had gemaakt, en ookal te zien zijn op het forum. Er komen nog wel veel meer creaties bij, als ik ze mooi vind. Hopelijk vinden jullie zo mooi :D

-------------------------------------------------------------
Woonkavel

Het Claverblad
Afbeelding
Dit bescheiden zwevende huis is erg heel stijlvol. Het heeft een mooi uitzicht op de baai. Ook heeft het een dubbele veranda. Met een mooi terras erbij. Voor de ouders is er op de tweede verdieping een slaapkamer met een privébalkon. Heel geschikt voor ouders die even rust willen nemen van hun peutertje. En in de aanbouw is er een speciaal plekje waar lekker geknutseld kan worden.

$52.579

Woonkamer
Afbeelding
Afbeelding

Keuken
Afbeelding

Eetkamer
Afbeelding

Hobbiekamer
Afbeelding

Masterbedroom
Afbeelding

Badkamer
Afbeelding

Voorkant
Afbeelding

Rechterzijaanzicht
Afbeelding

Linkerzijaanzicht
Afbeelding

Sims
Familie van de Kerkhof
Afbeelding

Biografie Christiaan
Christiaan is een enthousiaste wetenschapper. Maar toch is hij is vaak boos of in een slecht humeur zonder aanwijsbare reden. De oorzaak daarvan waren waarschijnlijk zijn ouders, die nooit zo vrolijk waren. Toen zijn vader overleed, door een ongelukkige brand, heeft Christiaan veel geld georven. Omdat Christiaan nu veel geld heeft, krijgt hij nu veel in de aandacht van de vrouwen. Maar gelukkig heeft hij zijn trouwe Cora.

Eigenschappen:
-humeurig
-ambitieus
-artistiek
-genie
-goed gevoel voor humor

Biografie Cora
Ze is een elegante, maar toch een dappere vrouw die lijkt te genieten van het spelen van tennis. Cora vindt het leuk om activiteiten te ondernemen, zoals schilderen of het spelen van de piano. Dat wil ook wel zeggen dat ze heel creatief en getalenteerd persoon is. Maar is haar huwelijk met Christiaan uit ware liefde?

Eigenschappen:
-geluksvogel
-goed
-dapper
-artistiek
-diva

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sims

Vrienden
Afbeelding

Koen en Ruben zijn samen opgegroeit in Appaloosa Plains. Ze zijn altijd buren geweest dus dat kon ook niet anders. Maar omdat hun oude dorp hun niet meer beviel besloten ze te gaan wonen in Sunset Valley. Aangezien ze allebei niet genoeg geld hadden voor een huis, besloten ze te gaan samenwonen. Ze nemen allebei hun favourite huisdier mee. Koen neemt zijn speelse kat Sonny mee en Ruben zijn trotse Leonidas.

Koen Havelaar , Sonny Havelaar
Afbeelding

Koen
Alles wat Koen doet bedoelt hij ook echt goed. Hij denkt dan wel veel aan geld, maar hij geeft het graag uit aan een goed doel om zijn medemens te helpen. Hij zal graag aan een gezin willen beginnen, maar hij vindt het zo moeilijk om een vrouw te versieren.

Eigenschappen:
-Goed
-Zuinig
-Flirtvrij
-Afwezig
-Op familie gericht

Sonny
Voor de duidelijkheid, Sonny is een jongen. Hij baalt er natuurlijk van dat iedereen denkt dat hij een meisje is. Sonny is erg speels en heeft geen hulp nodig van anderen.

Eigenschappen
-Speels
-Luidruchtig
-Zelfstandig

Ruben van Montfort , Leonidas van MontfortAfbeelding

Ruben
Ruben is erg handig met de computer. Hij hackt ze daarom graag. Alleen dat mag niemand weten, want dat is slecht voor zijn imago. Hij wil gewoon bekend staan als het feestbeest.

Eigenschappen
-Flirterig
-Feestbeest
-Perfectionist
-Charmatisch
-Computernerd

Leonidas
Leonidas denkt dat hij alles is, en vindt zich daarom een super hond

Eigenschappen
-Trots
-Hyper
-Niet vernielzuchtig
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Jerzy Finchers Rommelhoek

Heel leuk! Alleen het huis, het behang aan de buitenkant is naar mijn mening niet zo mooi, ik vind dat het behang vloeiend moet overgaan in elkaar! Maar dit is mijn mening, voor de rest, leuke Sims!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Jerzy Finchers Rommelhoek

Leuk, alleen bij de huizen vind ik de kleuren aan de buitenkant niet echt overeenkomen met elkaar. Het is leuk als er eenzelfde kleur in voor komt, bijvoorbeeld met steen bruin en een bepaalde kleur bruin daarvan laten terug komen in dat "linnen" gedoe ofzo :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie