Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Goblindancer, 24 sept. p.

Heel erg dank voor al jullie leuke commentaren, ik zou er bijna van gaan :$

@Deetui, dat schilderij was een toevalstreffer :D mijn simself was tijdens de bouw druk aan het schilderen als ik aan t testen was en ze kwam met 'Mona Lisa' op de proppen. Paste wel in het interieur, dacht ik.
@Guppie, dat idee van een zwembad /vijver heb ik van Modthesims, waar is uitgelegd hoe je dat aanpakt. Moest wel wat vogelen met de zwembadtrap maar uiteindelijk sprong mijn simself in t water :swing Overigens zou je het huis alsnog kunnen downloaden, alle extra spullen worden vervangen door items uit de base game.
@Simmie99, je geeft hetzelfde commentaar als mijn man, die constateerde dat t bouwtechnisch wat wankel in elkaar zit :D Je hebt gelijk hoor, t zou mooier zijn om de paddestoelentoren, leuke naam, hou ik erin, tot op de grond te bouwen. Maar ik wilde juist n huis neerzetten dat alleen in sprookjes mogelijk is. Alsnog zou je de toren zelf kunnen doortrekken naar de grond ;)

Anyway, ik ga vanavond weer aan de slag, moet alleen even wat ideeen opdoen :laugh
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Goblindancer, 24 sept. p.

Ik heb weer een nieuwe lot voor jullie: Prof. Car Cass Private School http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6467077 :D Het is een commercial lot, 40 x 40, gebouwd in Moonlight Falls (2327 Waning Way, vlak naast de goedkope huizen, sorry dat ik geen Nederlands adres heb, omdat mijn spel staat ingesteld op Engels.)

De school staat in een parkachtig schoolplein waar de kleine Sims heerlijk kunnen spelen. Er is een zandbak en een klimtoren. Achterin staat nog een boomhut voor de avonturiers.
Er is een apart gebouw waar de leerlingen kunnen schilderen en er zijn pc's voor computeronderwijs.
Boodschappenlijst: Buitenleven, Showtime, Ambities, Levensweg, Luxe acc., Wereld Avonturen en de Clearstory 3-tier window (klein schuinbovenraam dat ik in de praktijkruimte heb geplaatst) dat bij Lucky Palms zat.

Some pics
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Back to building for now :thumbsup

Laatst gewijzigd door VectoryFloor op ma 01 okt 2012, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...nieuwe school, 30 sept. p

Dank Big Mama :D , ik zou wel wat meer kindertekeningen, knutseltroep in het spel willen, but you just can't have it all ;) dus die hartjes met handafdrukken doen het ook wel goed.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...nieuwe school, 30 sept. p

In de aanbieding: een lot speciaal voor Seasons :D
Ik heb een fusion lounge gemaakt, Go Pound Sand fusion lounge, http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6499845 Het is een exclusieve beach club waar je Sim kan relaxen, een drankje drinken aan de bar of een duik nemen in het prive zwembad. Alles is in gedekte kleuren gemaakt omdat ik het een luxueuze uitstraling mee wilde geven.
Langs het zwembad staan lounge bedden om te staren naar de oceaan of een slaapje te doen. Vanuit het zwembad heeft je sim een geweldig uitzicht over het water.

In de club hangen twee schilderijen, New Year Rabbit painting (gratis store item), die je misschien nog niet kent. Om de een of andere reden heeft EA een heel aantal items in de store waar verborgen stencils bij zitten. Dit schilderij is daar een van. In mijn spel gebruik ik een mod om die stencils te voorschijn te halen.
Je kunt de schilderijen hier downloaden, painting I http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6499841 en painting II http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6499841
Dit is dus geen CC, maar een EA store item waarvan de plaatjes verborgen zijn!!!!

Ik heb deze lot geplaatst in Sunset Valley, Sun Song boulevard, waar nu een strand is. Vanwege de rare afmetingen is dat denk ik ook de enige plek waar je het kunt plaatsen.
Boodschappenlijst: Na middernacht, Slaap- en badkamer acc., Wereld avonturen, Buitenleven, Levensweg, en store items: Koninkrijk Cambodja Licht lichtje raambedekking, Jaren '50 Moderne Badkamer - Stapel op Handdoekenrek, Limoen Citroen Traditioneel Schilderij, New year rabbit painting (gratis), New Year nectar (gratis).

To make a very long story short, some pics
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Een recommendation is altijd leuk als je de lounge download ;) Veel plezier in de fusion lounge en nu, back to building! :thumbsup
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...fusion lounge, 10/10 p.5

Dank voor jullie comments :D Ik zit nu weer te broeden op een nieuwe lot, ben er nog niet helemaal uit wat het volgende gaat worden, denk, denk, denk :wachten ;)
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...fusion lounge, 10/10 p.5

Dank voor je reactie, Bassie :D

Even een preview waar ik nu mee bezig ben

Afbeelding

Ja, er is bijna niets te zien :? , maar dat is ook de bedoeling ;) Voor wat meer uitleg, bezoek mijn website :D

Zondag of maandag staat 'ie op mijn site :woot
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...preview, 10/17 p.6

Thanks a bunch for the compliment @monstermummie :$
@Imme, om je nieuwsgierigheid groter te maken een foto van mijn huis to be ;)
Voor meer uitleg, ik heb mijn blog weer bijgewerkt. Het huis is in ieder geval bijna af en als laatste nog de tuin, maarrr, morgen weer een dag :D

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie