Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

VectoryFloor, a new lot...31/05 p.11

Hierbij mijn nieuwste huis, Casa Amarilla. Het is gesitueerd in Lucky Palms, Het Groen, het park temidden van moderne huizen. Ik probeer Lucky Palms een kleine wijk te geven waar 'oude' huizen staan en deze Spaanse stijl vind ik passen bij de omgeving.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het huis is groot met 4 slaapkamers, 4,5 badkamers, bieb, keuken en een hele ruime tuin. Ik probeer om verschillende generaties van dezelfde familie hier te laten wonen (tot op heden kwam ik nooit verder dan pa, moe en 2 kinderen, tikje ongeduldig ja :wachten )

Je kunt het huis hier downloaden https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... Id=6217643

Tot Simmens!!!

Laatst gewijzigd door VectoryFloor op vr 31 mei 2013, 09:44, 23 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: VectoryFloor, building a lot...

Heel erg leuk huisie, echt knap gedaan. Ik vind alleen het groen en het rood van de bank niet echt met elkaar mooi samen, maar dat is gewoon smaakverschil en maakt het huis niet minder mooi :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...

Dank voor jullie commentaar! :thumbsup
Inderdaad kunnen de kleuren van een interieur je totaal tegen staan. Maar daar hebben makelaars altijd zo'n zin voor: je moet proberen door het interieur heen te kijken en jezelf, sorry je sim, in het huis te zien 8-)
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

VectoryFloor, building a lot...Update 13 augustus 2012 (no C

Hi there,

Mijn nieuwste aanwinst: Casa Jamas Aqui, http://gb.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6248729, gesitueerd in Lucky Palms tegenover de militaire basis (nog net te zien op de eerste foto aan de staart van de straaljager) :D Er is geen lot vrij op die plek dus heb ik er zelf een neergezet maar je kunt dit, met toevoeging van gras, in iedere andere wereld plaatsen.
Dit is een echte starterswoning met 1 slaapkamer en 1 badkamer, inclusief een kleine tuin met uitzicht op de woestijn. Omdat ik de sfeer van deze wereld wilde vasthouden, heb ik World Adventures gebruikt om alles aan te kleden. Dus van de muren, vloeren tot aan de decoraties, absoluut geen CC!

Genoeg gepraat, over naar de foto's ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door VectoryFloor op ma 13 aug 2012, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Update 13 augustus 2012

Dank voor jullie commentaar :)
@ Mier, yep, ik heb het gemaakt op een lot van 15 x 10 en het kost 15,755 S. Maar ja, als je het weer ergens anders plaatst veranderd de prijs. In ieder geval een koopje voor de armlastige Sims tijdens deze crisis 8-)
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Update 13 augustus 2012

Vanaf vandaag geopend: Beauty Salon iBotox, te vinden op http://gb.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6310440 Voor al je harsproblemen en neusvleugelcorrecties :scared

Ik heb deze lot gebouwd op een 20 x 25 kavel, in Riverview, precies op de plek waar het vorige kuuroord stond, in het centrum. Maar uiteraard kun je het in iedere wereld plaatsen met kleine aanpassingen misschien van de terreinverf.
Omdat ik de meeste commercial lots er nogal doods vind uitzien, heb ik een bar toegevoegd. Natuurlijk ook zodat je recht vanaf de operatietafel of sauna, je verdriet weg kunt drinken omdat je weer zoveel Simoleans hebt laten wegsnijden ;) Voor iBotox heb ik alleen basic items gebruikt, en uiteraard geen CC!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Update 25 aug. 2012, pag.

Even nog een vraagje, op de valreep voor het slapen gaan. Zien jullie liever huizen ingericht met spullen uit de uitbreidingen of alleen basic spullen? Ik vraag dit omdat ik mij tot nu toe beperk tot alleen huizen met basic spullen. Helaas is de keus dan wat beperkter. En nou kan ik wel los gaan met alles te gebruiken wat ik heb (alles :huh ) maar als niemand daar iets mee kan, is dat ook wel jammer :cry

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie