Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: VectoryFloor, building a lot...vraagje, 30 aug. pag. 2

Je huizen zouden veel mooier zijn als er spullen van uitbreidingen/accessoire pakketten (wat je wel of niet hebt) in je huizen zitten. Ik denk dat je huizen dan veel leuker worden. Persoonlijk zou ik geen CC gebruiken (store items niet meegerekend.) in je huizen, dat vind ik eigenlijk nooit zo mooi staan. Ik zou zeggen: probeer het eens. Dan zie je wel wat wij er van vinden, niet? :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...vraagje, 30 aug. pag. 2

Dank voor jullie antwoorden tot nu toe :) Ik denk dat ik inderdaad overstap naar alle items te gebruiken die ik heb, althans, behalve CC. Inderdaad ziet je huis er mooier uit met meer spullen. In mijn eigen spel gebruik ik uiteraard alles wat ik heb. Eigenlijk was ik bang dat het gebruik van uitbreidingen mensen afstoot om iets te downloaden, maar die niet waagt, die niet wint (de uitdaging gaat er ook een beetje af als ik alleen basic spullen ter beschikking heb). ;)
Ben al bezig met een starter, armoedig huisje :S , is kijken wat ik daaraan kan toevoegen.
Misschien vanavond al klaar, ff door werken :laugh
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...vraagje, 30 aug. pag. 2

Dacht eigenlijk gisteren al klaar te zijn maar beter laat dan nooit, Old Rose http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6345201, klein huisje (lot is 15 x 10), geen CC. :D
Het huis heeft een kleine huiskamer, open keuken, achterin het huis een kleine badkamer. Op de eerste verdieping zijn twee slaapkamers, een voor de ouders en een kinderkamer met een wiegje. In de tuin is een moestuin met enkele planten en fruitbomen. Verder geen fancy dingen aanwezig want ik wilde de prijs zo laag mogelijk houden en met 18.290 Simoleans is dat aardig gelukt.
De boodschappenlijst voor dit huis: luxe accessoires, ambities, Katy Perry pakt uit, levensweg, supersnelle accessoires, wereldavonturen en de herfstwandplank uit nieuwe oogst (deze set is gratis). Het is een hele lijst, hoewel het maar enkele dingen zijn die ik hieruit heb gebruikt. :S

Pics:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keeping you posted! ;)

Laatst gewijzigd door VectoryFloor op zo 16 sep 2012, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...update Old Rose, 1 sept.

Hi there,

Er staat weer een huis te koop: VF and co http://gb.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6401859 Het is een industrieel gebouw dus zeer ruim met een loftachtige benedenetage. Op de vide een slaapruimte en een studeervertrek. Achter het huis een parkje met een oud tuinhuisje. Naast de oprijlaan staat nog een oude portiersloge. Deze beide ruimtes kan je zelf inrichten (logeerkamer of muziekkamer) of zo laten.
Het is een zeer prijzig huis, 124. 898 Simoleans :scared , dus meer geschikt voor een stel met geld.
Ik heb dit huis gemaakt met Ambitie, Beestenbende, Wereld Avonturen, Buitenleven, na Middernacht, , Showtime en Diesel; Store item: K2Ivy (onderdeel van de gratis Prius).

Naar de pics!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel plezier met mijn bouwsel :D

Laatst gewijzigd door VectoryFloor op zo 16 sep 2012, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...VF and co, 15 sept. p. 3

Nieuw huis in de maak: bijna niets op te zien (H) ik weet het, een 'teaser' dus :?
Enkele hints: het huis staat in Moonlight Falls dus het zal iets te maken hebben met Bovennatuurlijk ;) Het heet Goblindancer House.

Afbeelding

Ik denk het maandag te uploaden maar don't shoot the messenger als dat niet lukt :D
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: VectoryFloor, building a lot...Goblindancer, 20 sept. p.

En dit is het dan, Goblindancer House, http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=6443725
Het is een klein huis op een middelgroot stuk grond, 40 x 40, dus veel tuin eromheen. Het huis is custom made ;) voor een elf. Op de begane grond een kleine woonkamer en keuken. Er staat een open haard tegen de muur om lekker in de schommelstoel te mijmeren bij het vuur :D
Op de eerste etage een ruime slaapkamer en badkamer, alles in dezelfde elfenstijl. Vanaf de slaapkamer kun je de wenteltrap nemen naar de bovenste etage in de toren. Daar staat een ezel maar je kunt ook genieten van het uitzicht. In de tuin een kleine moestuin met paddestoelen en wat gewone groenten, achterin een vijver (of is het een zwembad :? ). Het is een zwembad, met de looks van een vijver. Uitgebreid getest en je sim kan rustig een klein baantje trekken :) .
Boodschappenlijst: Levensweg, Beestenbende, Ambities, Supersnelle acc., Bovennatuurlijk, Opengewerkt Ikat Kleed, Khmer Kleed, gotische kaarsenkruk, Feeënvolk Plafondlamp.

Natuurlijk enkele pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel plezier met Goblindancer House :D en back to building ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie