Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Shevens' Cottages - Tropical Start *KLAAR* 02/07 pg. 8

Heey ho!

Dit is mijn opnieuw opgefriste huizenkliederboel, ik dacht een hele lange tijd dat ik maar niet meer moest bouwen omdat anderen beter waren dan ik ben. Maar hé, zo leer je toch ook niks? Dus ik gooi helemaal mijn oude bouwstijl het raam uit en ga eens opnieuw aan de slag. Ik maakte alles ongelooflijk simpel en sloeg bv. het liefst alle daken over en pleurde gewoon een plat dak neer, nee! Dat wordt nu anders. Ik ga gewoon proberen te bouwen en als je een tip hebt zeg je dat! Ik houd enorm van modern, maar ik zie gewoon ook hoe leuk klassieke huizen kunnen zijn en dus gaan we aan de slag met allerlei soorten huizen!

Er staan nog oude posts in dit topic van voorheen, maar ik wilde geen nieuw topic openen omdat ik er toch al een had, het is toch niet moeilijk om eentje op te frissen dacht ik
' Menu
The British Walker
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Shevens op di 16 okt 2012, 13:11, 20 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ultimum Luxuria - Een nieuw huis door mij! =D

Leuk :D , alleen kun je misschien proberen bij de binnenmuren texturen en plinten of iets dergelijks te gebruiken, zodat de muren iets 'spannender' worden. Verder ben ik zeer benieuwd naar het resultaat.

V Ik heb het misschien een beetje vaag beschreven, maar ik bedoel inderdaad gewoon een muur met een plint. Op de muur zelf gebruik je dan bijvoorbeeld iets van verf, rots en steen, stoffen, enz., zolang je maar niet de witte textuur bij diversen pakt, die je (volgens mij) nu hebt gebruikt.

Laatst gewijzigd door Rudy op vr 13 jul 2012, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Ultimum Luxuria - Een nieuw huis door mij! =D

^ Daar weet ik niks vanaf ;o Ik weet op het moment niet wat ik moet doen als inrichting.
Zelf heb ik ook nog een ander huis waar ik mee bezig was, daar ga ik nog wel wat screens van maken :)

@Rudy Ja die had ik gepakt!
Ik ben nu eigenlijk een idee aan het plannen om de muur een beetje met steen te doen :)

Dit is het andere huis, maar ik weet nu dus niet welk huis ik verder moet doen :D Dus ik laat jullie beslissen :)

Huis 1 staat in het maintopic =)
En dit is huis 2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Etage 1:
Afbeelding

Etage 2:
Afbeelding

Welke is mooier? (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The British Walker (Preview)

' Preview "The British Walker" '
Afbeelding
Ik ben nog erg onervaren, en natuurlijk zijn er altijd wat details die beter konden zijn. Maar dit is iets helemaal buiten mijn vak en toch ben ik er tot nu toe erg trots op!

(Meer plaatjes komen :) )

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 16 sep 2012, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The British Walker (Preview)

' Preview The British Walker (2)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het huis is nog lang niet af, tot nu toe ben ik wel al blij met de eerste kamer, Maar de indeling voor de rest weet ik nog HELEMAAL niet! Maar ik hoop dat dat geen probleem wordt :)!
Ik ben van plan geen downloads te gebruiken in dit huis en het lukt al aardig tot nu toe (:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie