Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

164 berichten • Pagina 2 van 9

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The British Walker (Preview 3)

' Finished project: The British Walker
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hebben jouw Sims altijd al van oude huizen gehouden? Dan is dit de verhuisdag! Dit huis heeft al 20 jaar leeggestaan zonder ooit een woord ervan te hebben gehoord, nu is het tijd om het huis in zijn oude glorie te herstellen, ben jij er klaar voor?

Specificaties:

- Het huis kost rond de §85.000
- Het heeft 2 slaapkamers en een kleine badkamer
- Het heeft een leuke tuin waar je ornamenten en toestellen neer kan zetten.
- Het heeft geen garage; Gebruik gewoon een fiets, wees gezond!


Downloadlink (De Sims 3 Uitwisseling) (DOWNLOADLOOS!):

De Sims 3
Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Shevens' houses - The British Walker download!

Erg mooi, het tweede huis dan, zoveel mensen zoveel smaken ;) De zijkant van het huis lijkt op een oud kerkje langs het IJsselmeer dat nu als woonhuis in gebruik is, door die hoge ramen.
Inrichting vind ik ook mooi in combi met de stijl van het huis :D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - The British Walker download!

Afbeelding
Ja! Ik ben weer bezig met een nieuw huis, ik vond mijn vorig huis erg mooi geworden dus ben ik ideeën gaan zoeken voor het volgende huis, en ik kwam uit op dit country idee; Ik dacht, hey! Dat moet gaan lukken, echter is het al heel pittig geworden met het dak. Jammer, maar het is oké. Ik vind het tot nu toe goed gaan! En ik hoop dat jullie tips hebben voor het dak, of nog aparte tips, of gewoon iets kleins! xx
EDIT I: Na wat enkele probleempjes heb ik de juiste preview geüpload zonder enkele dakproblemen nu :D!

Laatst gewijzigd door Shevens op wo 19 sep 2012, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *PREVIEW*

Ben je niet tevreden met het dak? Ik vind het er goed uitzien. Misschien moet je een plaatje plaatsen van bovenaf gemaakt.
De buitenkant van het huis ziet er mooi uit. Vooral de raampartijen zijn goed gelukt, passen perfect bij de stijl :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *PREVIEW*

Hoort het dak boven helemaal uit te steken? het lijkt namelijk of het dak een vakje te ver is gemaakt. En het dak boven de veranda vind ik erg mooi, in de hoek kan je hem denk ik wel beter door laten lopen, in plaats van een hoekje niet. Snap je wat ik bedoel? :sweatdrop
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *PREVIEW*

Ja, ik dacht al dat ik deze reacties ging krijgen :P
Het dak heeft een probleem, want het moet hetzelfde geveldak zijn en als ik het niet door laat lopen wordt het in de breedte gedraaid i.p.v. de lengte. Dus dat is één,
Als ik het verandadak liet doorlopen kwam er een probleempje, zelf weet ik niet meer wat, maar het dak is heel vervelend i.v.m. dit huis ;x

For the record! Thanks everyone! x :knuffel

v Aw,, wauwie bedankt! Gauw aanpassen dus :D

Ik begin opnieuw aan heth uis, maar hetzelfde wordt 'ie wel, iets kleiner en voor de rest helemaal hetzelfde :D!

Laatst gewijzigd door Shevens op wo 19 sep 2012, 16:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Shevens' houses - Fortuna Country *PREVIEW*

EDIT : Na wat enkele probleempjes heb ik de juiste preview geüpload zonder enkele dakproblemen nu :D!

EDIT II:

POLL:

- Welke stijl zou ik kiezen voor dit huis? (Inrichting)

'- Modern
'- Old Victorian
'- Elegant

Laat een reactie achter met jouw keus!

Laatst gewijzigd door Shevens op wo 19 sep 2012, 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie