Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

FurSims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 12:11

Mijn Wood Cabin :)

Hallo allemaal!

Hierbij wil ik jullie mijn creatie laten zien genaamd: Wood cabin.
Ik heb hem op mijn blog geplaatst voor jullie, zodat jullie alle details erover kunnen lezen en vinden en uiteraard kunt downloaden helemaal onderaan op de pagina van mijn blog.

http://fursims.blogspot.com/

Veel plezier ermee!

* Ik heb er in ieder geval veel plezier van, mijn koppel met een baby heb ik er gister in laten trekken en het bevalt prima!

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes FurSims

Laatst gewijzigd door FurSims op za 07 jul 2012, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

FurSims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 12:11

Re: Mijn Wood Cabin :)

oops sorry vergeten mijn blog erbij te voegen.. k edit mijn eerste bericht wel even voor jullie. Dan kunnen jullie meer plaatjes daar bekijken en hem downloaden:)

thnx voor de leuke reacties!!!!!

P.S ik ben bezig met een nieuwe Wood Cabin, ik ga er zo mee aan de slag. Waarschijnlijk is hij binnen enkele dagen af en zal ik hem ook op mijn blog updaten dus hou het in de gaten of je kunt het volgen uiteraard:D:D
FurSims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 12:11

Re: Mijn Wood Cabin :)

Ik zag dat een keer in een magazine, vond het in de eerste instantie ook vreemd, maar toen ik het een paar keer deed vond ik het de kamer meer uitstraling geven dan anders:) Maar uiteraard ieder zijn smaak.

Bedankt voor de reacties, ik ga weer verder aan mijn 2de Wood Cabin

* Trouwens Hidden Springs is echt een top-plek om dit soort huizen te plaatsen! Iets wat ik zojuist gedaan heb
FurSims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 12:11

Re: Mijn Wood Cabin :)

Ik ben bijna klaar met mijn tweede woodcabin, ook weer te downloaden op mijn blog zodra hij af is:

http://fursims.blogspot.com/

* ik heb momenteel een paar technische problemen met mijn spel die ik de afgelopen 3 dagen probeer op te lossen, dus probeer het huis zo snel mogelijk af te ronden en weer up te loaden:)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie