Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 3 van 4

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >PREVIEW~pag5

Cliffhanger

Afbeelding

Cliffhanger heb ik gebouwd voor het 365 project dat ik net ben begonnen.
Er zitten 2 downloads in dit huis: het dak en de boembakken tegen het raam, ook zitten er veel store spulletjes in.
Als julie hem leuk vinden kan ik hem natuurlijk altijd 'leeg' te downloaden zetten en kan je hem zelf hellemaal inrichten.
Het is het eerste huis waarbij ik hoogteverschil heb gebruikt, maar natuurlijk moet ik nog veel oefenen om echt iets leuks te krijgen, al vind ik dit best goed gelukt. Ik heb veel inspiratie kunnen halen uit allemaal huizen die hier op het forum te vinden zijn, de een nog mooier dan de ander. Ook is de tuin eindelijk niet hellemaal mislukt, maar ik blijf gewoon een ramp als het daarop neer komt :D.

Afbeelding

Op een van de mooiste plekjes in Sunset Valley (Zonzichtboulevard 500) staat een ongezellige moderne blokkendoos, maar daar is nu verandering in gekomen! Een rijke celebrity riep de hulp in van een perdure architect en sloop de villa van de Wolfsen. Die zette er vervolgens dit sfeervolle strandhuis voor in de plaats. De mooiste momenten zijn natuurlijk zonsopkomst en zonsondergang wanneer je vanuit de achtertuin of jacuzzi zo naar de oranje horizon staart, prachtig !
Het huis beschikt over een garage voor 2 auto's, een grote open keuken met eethoek, eetkamer, kantoor, fitness room en een mogelijkheid voor 3 slaapkamers. Verder heb je nog 2 badkamers en een prachtig uitzicht.


De foto's:
Buiten:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: plattegrond

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: begaande grond

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnen: eerste verdieping

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Logeerkamer

Laatst gewijzigd door Youri op wo 15 aug 2012, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Maisons of youri_be >Cliffhanger~pag5

Heel erg bedankt allemaal ! :knuffel


Familie Tranquility
Ik heb deze keer geen huisje, maar een familie, eentje die ik ga laten meedoen met SVDI . Ze doen mee met wedstrijd 4: paardenfamilie, als ik daar nog niet te laat voor ben, en anders was het


Jaren geleden waren ze het middelpunt van de paardenwereld; 5x ruiter&trainer van het jaar, 4x olympisch goud, …
We hebben het hier natuurlijk over dé Anastasia Tranquility en haar echtgenoot Hugo. Sinds haar zwangerschap van de kleine Alexander is het stil rond de ooit zo fantastische ruiter en haar paard Al Zahraa. Maar nu komt het bericht binnen dat de in het geld zwemende Tranquility’s een bescheiden optrekje zouden hebben gekocht in Sunset Valley. De aanleiding van deze plotse verhuizing zou zijn dat Alexandra en Hugo het belangrijk vinden dat Alexander in een rustige omgeving opgroeit.

gewoon erg leuk om de sims te maken :D .
EDIT: Ze staan nu ook op De Uitwisseling .

Afbeelding


Anastasia is een nette, bescheiden, vriendelijke vrouw die een grote liefde voor paarden heeft.
Eig : *Netjes
*Zorgzaam
*Atletisch
*Paardenliefhebber
*Vriendelijk
Afbeelding

Hugo is dan weer de kokende huisvader, die naast dieren ook dol is op vissen.
Eig: *Sociale vlinder
*Geboren kok
*Dierenvriend
*Groene vingers
*Hengelaar
Afbeelding

Alexander is het schattige zoontje van Anastasia en Hugo, die al even verzot is op paarden als zijn moeder.
Eig: *Atletisch
*Vriendelijk
*Paardenliefhebber
Afbeelding

And last but not least: Al Zahraa. Dit dappere Arabische paard won al vele prijzen met Anastasia, maar is nu rustig op pensioen. (Wel gewoon een volwassen paard, anders gaat ie zo snel dood ;) )
Afbeelding
Eig: *Behendig
*Dapper
*Vriendelijk

Nog wat family pictures:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Youri op vr 24 aug 2012, 01:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie