Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 9 van 12

Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (24/3 Sim Supply Contest pg16)

Jullie kunnen nu Wereld Nanouk Island downloaden via Mediafire. Ik wist niet meer wat ik er verder aan zou kunnen toevoegen zonder te blijven veranderen. Ik ben er verders tevreden over en wil hem dan ook graag met jullie delen.

Ik heb dagen lang geprobeerd hem via de exchange te uploaden maar het start programma zegt steeds dat het gelukt is, maar hij staat steeds niet op de site :cursing Word er gek van!!

Mochten jullie mijn wereld downloaden :thumbsup lijkt het me leuk om screens van jullie in dit topic tegen te komen van jouw sims in Nanouk Island! Verder wens ik jullie heel veel speel plezier!!

Klik op de afbeelding om Nanouk Island te downloaden
Afbeelding

Laatst gewijzigd door xxxanoukxxx op zo 21 apr 2013, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (8/4 Download nu Nanouk Island pg

Iedereen bedankt voor de super leuke reacties!

@Simmie99 Ik heb alle EP's en SP's die er zijn. Er zal val elk pakket dus wel wat in zitten. Ook heb ik een aantal store items die in mijn huizen zitten. Objecten worden als het goed is vanzelf vervangen wanneer iemand een EP, SP of Store Item niet heeft. Ik gebruik zelf geen CC dus die zitten ook niet in de wereld.
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (8/4 Download nu Nanouk Island pg

Mijn Wereld Nanouk Island staat nu ook op de exchange van de sims 3!!!

Klik op de afbeelding om te downloaden

Afbeelding

Ook ben ik begonnen aan mijn eigen facebook pagina. En gebruik ik mijn Youtube kanaal weer :thumbsup. Waar ik mijn eerste housebuild video geplaatst heb. ( een try-out waarbij ik mijn huis Georgia gebruikt heb :fluit ) Ook vind je daar nog 2 oude Sims 2 filmpjes die ik ooit heb gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=oO6aqNN4QFc
https://www.facebook.com/Sims3Lots

Beide zijn verder nog in ontwikkeling :wachten
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (21/4 Download nu Nanouk Island p

Hier vast een Preview van mijn nieuwe huis Olivia. Ik ben nog druk bezig met de tuin en het interieur.

Ik ga hier ook nog een filmpje van proberen te maken, zoals ik van de week van mijn huisje Georgia heb gemaakt. In vorige post zie je link van mijn YouTube kanaal en mijn FB Pagina.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (2/5 Preview Olivia pg18)

Hier dan mijn laatste huis Olivia.

Kosten: § 240.461
Kavel : 30 x 40

Olivia heeft 4 slaapkamers, 3 badkamers, een ruime woonkamer, een geweldige open keuken met een grote eettafel en een kleine studeerkamer aan de voorkant van het huis.
Buiten is er een geweldige tuin, met daarin een groot zwembad, een terras, een koi vijver, een vuurkorf zitje en een handig moestuintje. Olivia is een huis waar jouw sims kunnen genieten van het leven!
(alleen de trap moet misschien vervangen worden)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Video: Coming Soon
Download Olivia hier

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie