Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 11 van 12

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (8/6 Preview Alicia pg21)

Bedoel je de muurbekleding aan de buitenkant? Want die vind ik zelf erg mooi, warme kleur (maar smaken verschillen :D ).
Heel mooi huis met een verrassende entree, goed bedacht :thumbsup
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (8/6 Preview Alicia pg21)

Iedereen nog erg bedankt voor de leuke reacties! Helaas heb ik het huis nog steeds niet af, en is er al het een en ander aan veranderd. Ik heb de afgelopen tijd echt heel weinig tijd gehad om de Sims te spelen omdat ik een nieuwe baan heb, en ik heb een nieuwe pup die heel veel tijd in beslag neemt! Plus door het mooie weer zit je meer buiten dan binnen natuurlijk! Ik hoop snel weer wat te kunnen laten zien aan jullie!!
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (8/6 Preview Alicia pg21)

Hier dan eindelijk een kleine update van mijn huis Alicia! Gelukkig vind ik weer wat meer tijd om achter de Sims te kunnen zitten :thumbsup

Het huis is nog lang niet klaar maar het begint eindelijk wat te worden. Zoals jullie kunnen zien heeft de buitenkant een andere kleur gekregen! Deze past veel meer bij het huis en hoop dat jullie het ook mooier vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (16/8 Preview Alicia pg11)

Eindelijk na 5 maanden kan ik eindelijk met jullie mijn laatste Sims huis delen. Ik heb hem ook alweer een klein maandje af, maar had te weinig tijd om foto's te maken. Maar uiteindelijk is het me gelukt. Alleen uploaden naar de Sims 3 website wil nog niet lukken. Weet niet waarom, maar dat levert altijd problemen op.

Maar hierbij wil jullie graag Alicia laten zien.

Alicia is een schattige familie boerderij met alle basis benodigdheden die jouw sims nodig hebben. Zo heeft Alicia een grote woonkamer, een grote open eetkamer met aansluitend een ruime keuken. Er zijn 3 badkamers, 4 slaapkamers en een studeerkamer. Buiten is er een groentetuin, een paardenstal met weiland en een klein buitenzwembad. Verder is het huis omgeven met heel veel mooie bloemen en kleine vijvers. Dus laat jouw Sims er zo snel mogelijk intrekken en geniet van het leven!

Kavelgrote: 50x50
Kosten: §274.940

Het Huis
Afbeelding

De Tuin
Afbeelding

Afbeelding

De Keuken
Afbeelding

De Eetkamer
Afbeelding

De Woonkamer
Afbeelding

De Overloop
Afbeelding

De Slaapkamer
Afbeelding

De Tienerkamer
Afbeelding

De Babykamer
Afbeelding

De Logeerkamer
Afbeelding

Badkamer, Studeerkamer en 1 van de vijvers
Afbeelding

Download link volgt zo snel mogelijk!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie