Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 7 van 12

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (8/2 Download Sadie Online pg12)

My kind of home :D mooi gemaakt, meisjeskamer ziet er schattig uit, zo leuk al die details die je aangebracht hebt :thumbsup Gelijk een rec. erbij in je studio ;)
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (8/2 Download Sadie Online pg12)

Hier weer even een kleine update en preview van mijn wereld! Ik heb uiteindelijk gekozen voor de naam Nanouk Island, omdat het natuurlijk een eiland is.

Ik ben op dit moment druk bezig met het testen van mijn wereld, en kavels en delen van de omgeving te veranderen. Ook ben ik bezig met een paar familie's te plaatsten in deze wereld, die ik ook hier later ga laten zien.

Ik had hem heel graag al vorige maand af willen hebben i.v.m. Studententijd die bij iedereen elk moment op de mat kan vallen. Maar helaas had ik het te druk :( , en zal nu dus gewoon op mijn gemak alles een beetje doorlopen zodat ik zelf ook nog tijd heb voor Studententijd :D

Hier een kleine preview van de omgeving van Nanouk Island

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: (ver)Bouwen & Verkopen (6/3 Update Nanouk Island pg13)

Hier dan na een aantal verzoekjes een luchtfoto van mijn wereld! Zodra de camera wat meer word ingezoomd verschijnen er heel wat meer bomen. Maar dit is om even een beeld te krijgen.

Helemaal bovenin waar de weg een vierkant vormt is de zogenaamde armen wijk, met trailers als huizen, ook bevind zich daar aan het eind van de weg het helershonk, en daarvoor licht dat auto wrak zoals @Deetui zich afvroeg ;)

Wanneer je de weg richting "downtown" neemt kom je langs een soort van industrie terein met diverse beroeps mogelijk heden. Dan kom je vanzelf dus in het centrum van de wereld.

Dan over de brug aan de linkerkant van het eiland liggen een aantal kavels voor bijvoorbeeld boerderijen.

Onderaan zie je het strand gedeelte en de waterwoningen. Het middelste gedeelte van de wereld wat ook wat hoger ligt dan de rest is voor de wat grotere huizen, die dan ook gelijk een mooi uitzicht hebben.

Wanneer je langs de manege rijd dan heb je voor je brug aan de linkerkant nog een aantal kleinere kavels voor de natuur liefhebbers, en over de brug zijn de laatste kavels waar de grootste huizen staan.

Er zullen dus nog een aantal aanpassingen komen in de omgeving en de op de kavels, maar zoals de wegen nu liggen blijven deze liggen.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie