Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 12 van 12

Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (19/11 Alicia is af!!! pg11)

Iedereen weer heel erg bedankt voor de leuke reacties. Ik krijg alleen echt met geen mogelijkheid de kavel Alicia naar de uitwisseling. Ik krijg de melding dat uploaden is gelukt, maar de kavel komt nooit ook echt online :cursing . Als iemand nog tips heeft hoe dit mij wel gaat lukken hoor ik ze graag :thumbsup !!

Daarom heb ik maar een Sim op de uitwisseling geplaatst :D (dit lukt wel gelijk)

Anouska Schwartz is een soort van SimSelfie van mijzelf. Ik ben niet zo heel goed in het maken van Sims, maar ik herken mijzelf in de deze Sim dus ben er blij mee.

Afbeelding

Download Anouska Schwartz hier
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (4/12 SimSelfie pg12)

7 maanden later


Het heeft heeeeeeeeeel lang geduurd maar ik hen eindelijk weer eens een huisje op de Uitwisseling gezet!!
Ik kijk vaak op TSR.com voor leuke ideeën voor huisjes, en toen kwam ik het huisje van mightyfaithgirl tegen. Het huisje heet 54 MacDonald Drive. Maar omdat ik niet van CC hou kon ik het huisje niet downloaden, en besloot ik om het huisje na te bouwen. Alleen heb ik er mijn eigen stijl aangegeven.

Hier is Sophia
2 Badkamers
3 Slaapkamers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sophia kun je HIER Downloaden
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Lots by xxxanoukxxx (13/7 Sophia pg12)

Idd echt heel erg mooi! Fijn ook dat er geen CC in zit :), vind ik nooit prettig in mijn huizen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie