Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Nieuw lot: Gouden Bocht

Zéér luxe grachtenpand voor het centrum van Sunset Valley.

Ik zal zo op de downloads pagina een nieuw lot toevoegen: Gouden Bocht.

Het is gebouwd op Mirabellenweg 520, de plek in Sunset Valley waar nu zwembad 'De Kleine Haai' staat. Dat lot zul je eerst moeten slopen en veranderen van openbaar lot naar woonlot. Je woont dan wel op één van de mooiste plekken van het centrum van Sunset Valley.

Aan de voorkant ziet het eruit als een grachtenpand, aan de achterkant is het erg modern gebouwd. Op de screens op de Sims 3 Exchange ziet het lot er erg vreemd uit: wat er nu weer aan de hand is weet ik ook niet. Hopelijk heb je geen problemen als je het lot in het spel zet.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Nieuw lot: Gouden Bocht

Ow joh, dat is idd een zeeeer luxe pand! Je zou je huisgenoten daar zomaar een paar dagen 'kwijt' kunnen zijn! Af en toe wel gunstig, trouwens :wink:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Nieuw lot: Gouden Bocht

O jee, da's wel heel veel geld, ik denk dat mijn simmetjes en vooral mijn dames dat bedrag voorlopig niet kunnen ophoesten :cry: .
Zoals je ziet maak ik duidelijk een verschil tussen mijn simmetjes (het plebs) en mijn dames (de gezusters Honkvast die toch duidelijk van een ander kaliber zijn ~ahum~)(waarom ik toch steeds de gezusters Hamster wil typen ipv Honkvast, weet ik niet, heeel vreemd. Misschien doen ze me ergens - vaag - aan denken?).
Was wel gemakkelijker geweest eigenlijk, zo'n huis voor hen, want met zo'n huis hoeven ze daaagen niet buiten te komen :) .
Maar ja, het vissen en tuinieren wordt van binnenuit natuurlijk ook wat moeilijker :lol:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie