Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Swimmingpool Aquarium<

Dankjewel Superfan! ;)
Misschien kan je eens om je heen kijken als je door je dorp/stad fietst. En proberen zo op nieuwe ideeen te komen. En 'Na Middernacht' zal ook zkr helpen! Er komen leuke nieuwe mogelijkheden voor het bouwen van je huizen
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Swimmingpool Aquarium<

Ja, inderdaad jammer. Ik blijf het proberen, maar het wil steeds niet lukken. Telkens meld ie een serverfout ofzoiets.

Maargoed, hoelang doe ik erover. Met bedenktijd erbij? :P Dan heeel lang in ieder geval.
En zonder bedenktijd nogsteeds lang. Vooral bij het musuem omdat de dakraampjes 1 voor 1 geplaatst moesten worden en dat zijn er meer dan 100 xD En ik verzin vaak al bouwende weer nieuwe dingen erbij, dus voor iets echt klaar is gaan er wel een aantal bouwweekjes overheen.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Swimmingpool Aquarium<

Sorry, heb het sinds ik in het team zit ineens een stuk drukker ;)
Kan dat inderdaad ook proberen. Moet ik wel nog even een bronnenlijstje erbij maken want al de package bestanden gaan niet mee in de download. En die zaten er nog al wat in volgens mij.

Dus sorry Lucsims, maar het gaat echt nog een tijdje duren.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Swimmingpool Aquarium<

Het is zover! Het Dino Museum is eindelijk download-baar!
Voor je hem installeerd, zorg dan eerst even dan je de Dino's ook geinstalleerd hebt.
Dit zijn namelijk Package bestanden, gaan dus niet mee in de download en moet je dus zelf nog even downloaden en in de Mods map plaatsen.
Weet je niet hoe die werkt, kijk dan even HIER

De Dino's komen van ModTheSims af en zijn gemaakt door Hudy777
Je kunt ze HIER vinden.

Het Museum zelf kun je HIER downloaden.

LET OP : Je moet dus de Packages installeren willen er ook echt Dino's in je Museum staan.

Er zitten nog meer downloads in dit museum maar die gaan wel mee. Onder andere een cafe set en Cinema set van TSR. De eer voor deze en andere objecten gaat ook volledig naar de makers toe.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Swimmingpool Aquarium<

Ik heb een tijdje geleden een nieuw openbaar kavel gemaakt.
Nu zit het zo dat deze eigenlijk bestemt was als download voor de site, maar omdat mijn videokaart gecrashed is en ik niet meer kan simsen (En daarom ook alles eraf heb gegooid) kan ik hem net zo goed hier even neerzetten. Dan kunnen jullie zien wat jullie door mijn videokaartcrash mislopen. :laugh

Had al wel een filmpje gemaakt van het geheel maar hem nog niet als Sims3Pack geexporteerd uit het spel. Dus hij is echt HELEMAAL weg. Net als bijna al mijn andere creaties trouwens.

In het onderstaande filmpje zie je mijn "Sims Sealife" een soort van Sealife zoals je dat in Scheveningen ook hebt. Dus een gebouw met vele aquaria met vissen erin, zelfs haaien!
Ik heb ontzettend veel visuele effecten erin verwerkt, zoals alle vissen die er zwemmen, de luchtbellen en het bewegende zeewier. Maar ook de fonteinen buiten en de 2 bijen die je op 11 seconden ziet vliegen :laugh
Let ook even op mijn mooie vloertekeningen van de 1ste en 2de verdieping :P

Hier het filmpje:
(Er was iets fout gegaan nog bij de instellingen trouwens van het filmpje, dus vandaar dat hij er zo raar uitziet met die zwarte banden ernaast.)



Zoals altijd, kritiek en complimenten zijn welkom! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie