Zo een keer een snelle update!
Ik ben een tijd geleden, al voor de bouw van mijn vorige 2 projecten, begonnen met de bouw van een Bed & Breakfast die familie van mij in Spanje is begonnen. En vond dat wel een leuke uitdaging. Ik heb dit gedaan aan de hand van bouwtekeningen en andere met computer gemaakte afbeeldingen van hoe ze dachten dat het eruit zou komen te zien.
Nu was ik daar laatst dus weer mee verder gegaan, maar kwam erachter dat er nogal een hoop veranderd was in het project. Ze hadden trappen die er eerst niet waren, de hele muur was ineens met natuursteen bedekt, het zwembad kwam op een andere plaats dan ik eerst dacht en er waren zelf hele stukken gebouw bij gekomen!
Met als gevolg dat ik niet alles helemaal precies heb kunnen nabouwen. Mijn zwembad ligt ook precies aan de andere kant van het gebouw als dat bij hun het geval is. Ook heb ik 2 kamer zo goed mogelijk nagebouwd. Moet er wel nog even bijzeggen dat ik qua tuin al verder dan hen ben. Dat is bij hun nog kaal en dor en ik heb het aangepland.
Hieronder weer een kleine collage van het gebouw. Ik heb een aantal foto’s van de site gehaald en mijn Sims 3 versie ervan eronder geplakt.
Dit is het gebouw nog in de eerste stage, dus nog voor alle veranderingen. Ik had nog witte muren en een Jeepje geplaatst zoals op de site-foto.
Overdag overzicht hoe het nu is. (Mist alleen 1 deur op de bovenste verdieping..maar die is er op de meeste andere prints wel)
Overzicht gebouw en zwembad/tuin
Overzichtje zwembad
Overzicht achterkant gebouw/parkeerplaats
Zijkant gebouw balkonnetjes
Nu een aantal vergelijk plaatjes van de website en mijn Sim3 versie.
Diezelfde balkonnetjes weer

De galerij op
De galerij zelf
En wat binnen plaatjes, te beginnen met een slaapkamer.
Het appartement met daaraan grenzend de keuken
Alleen de bank is te oud, maar achja..
Tot slot nog:
Ben zeer benieuwd naar jullie reacties weer!
Voor wat meer foto’s van het echte gebouw of misschien een leuke vakantie?
Mas del Rey
Download:
Mas del Rey
Laatst gewijzigd door Bakie op do 09 jun 2011, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.