Hee Cedric!
Ik wil graag een huis voor een nieuwe familie in mijn dagboek!
- Je mag het op het grootste kavel doen, want het is een rijk gezin.
- Het huis moet er van buiten groot uitzien, maar niet ouderwets. Het liefst in een witte kleur.
- Buiten moet er veel kleur te zien zijn, door bijvoorbeeld veel bomen en bloemen en planten.
- Er wonen 4 mensen in het huis, 2 volwassen met 2 dochters.
- De tienerdochter moet een grote kamer krijgen maar niet overdreven meisjesachtig, wel gewoon veel kleedruimte, een eigen computer, spiegels dat soort dingen, maar geen knalroze kamer.
- Het peutermeisje mag een iets kleinere kamer die een beetje opgeleukt is.
- De volwassen delen gewoon een kamer met een tweepersoonsbed. Deze mag groot en modern zijn.
- Dan moet er nog een soort aparte vleugel zijn voor de man die een eigen praktijk heeft. Dus een wachtkamertje met een praktijkruimte en een studieruimte, deze praktijkruimte mag lekker ruim zijn maar niet te groot. De man is psycholoog dus er hoeft alleen een bureau waar hij aan zit en een bank voor de patiënt te staan.
- Het huis hoeft geen zwembad te hebben.
- Wel een extra ruimte die ik als reserve kan gebruiken. (hier hoeven geen meubels in, maar wel graag een behangetje en vloer enzo.
- Ook wil ik graag een extra (kleine) logeerkamer met een eenpersoonsbed en een nachtkastje.
Ik wil liever geen downloads in m'n huis enzo omdat dat niet goed werkt op mijn pc, voor de rest heb ik alle uitbreidingen.
Dankjewel!