Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Berichten verwijderen

Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben om dit te vragen, maar ik doe het toch maar:

Is er een mogelijkheid dat we (in de toekomst?) in staat kunnen zijn om onze eigen (oude) berichten te verwijderen, zowel op het forum als op de nieuwssite? Ikzelf zou dat wel graag willen. Soms verander je van mening, maak je spellingfouten en wil je die corrigeren, of zijn oude berichten gewoon overbodig en zou het fijn zijn als je die zelf zou kunnen verwijderen. Ook zou het de privacy van de leden verhogen. Is dit mogelijk? :)

Ik heb begrepen dat het wel mogelijk moet zijn op het forum, ben het alleen nog niet tegengekomen.. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Berichten verwijderen

Corrigeren kan je altijd door op de knop wijzigen te klikken., verwijderen doen de mods of andere teamleden :) Anders krijg je het welles nietes spelletje uit eindelijk :)


V Stel we spreken iemand aan dat die heeft gevloekt of iets dergelijks, ze wijzigen of verwijderen het bericht, dan kunnen wij niks maar zeggen, dan krijg je het wellus nietus spel. De mods zijn er voor het verwijderen van berichten en het in de gaten houden van het mods topic. Klein beetje werk , van beiden kanten :)
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Berichten verwijderen

Sorry voor mijn late reactie, maar ik zag dat hier vanuit het team nog niet op gereageerd was.
Deze optie staat niet in de planning. Wat AnsjJ2 zegt klopt helemaal, als we iemand dan aanspreken kan hij of zij zijn berichten snel verwijderen waardoor het voor ons onmogelijk wordt om diegene erop aan te spreken. Maar ook zou het een gatenkaas worden op het podium als iedereen zijn eigen berichten zou kunnen verwijderen. ;)

Als er een bericht aangepast moet worden dan kan je dat zelf door rechtsonderin op wijzigen te drukken en mocht er de noodzaak ontstaat dat er een bericht weg moet kan je het ons altijd laten weten. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten