Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Suggestie: betere duidelijkheid in Teamleden kleuren

MrLegendardisch schreef:Ik vind het moeilijk om alle teamkleuren uitelkaar te houden, er is teveel van het zelfde rood ik zou het handig vinden als admins, proefteam leaden etcetera meer uitelkaar houdere kleuren kreeg

Groetjes

legendardisch, (een graphic designer)
Eerlijk gezegd heb ik er zelf ook wat moeite mee, maar ik heb ook een lichte kleurenblindheid :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Suggestie: betere duidelijkheid in Teamleden kleuren

ja, ik ben het wel met je eens. Zoveel last heb ik er niet van, maar het is wel handiger...

Ik vind zelf:
dat senior teamlid en teamlid prima zelfde kleur kunnen blijven... maar inderdaad proeftijd teamlid, kan misschien een andere kleur krijgen.

Laatst gewijzigd door djon black op ma 24 okt 2011, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
MrLegendardisch
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 11:26

Re: Suggestie: betere duidelijkheid in Teamleden kleuren

toch is het wel handiger

Voor achter de schermen om nieuwe teamleden to te voegen en te managen enzo en voor de gewone gebreuker.. want dit is PHPBB of Simplemachines? want ik kan geen onderscheid maken tusse mod en senior teamlid, voor od zou ik bijv groen hebben, senior donker rood, test team lid geel of orangje ofzo

ps
gekke ervan is alleen dat ik zulk klein detailtje ziet, maar dat hoort ook bij mijn opleiding voor graphic designer lol

Weergave- en sorteeropties

Gesloten