Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Duizenden mailtjes van SN... voor niks!

Ik word he-le-maal panisch. Om de 4 minuten krijg ik een mailtje waarin staat dat ik een PM van Ayumii heb, maar dat blijkt niet zo te zijn, ik heb gewon 0 berichten en mijn inbox is niet vol of iets dergelijks. Ik heb nu precies 239 berichten ontvangen van SN en het lampje van mijn blackberry knippert de heeele dag. Ik word echt gek, kan hier iets aan gedaan worden? Ik heb ook al uitgezet dat ik geen berichten wil ontvangen als ik een PM krijg, maar het houdt niet op! :cursing
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Duizenden mailtjes van SN... voor niks!

Mikese schreef:Ik word he-le-maal panisch. Om de 4 minuten krijg ik een mailtje waarin staat dat ik een PM van Ayumii heb, maar dat blijkt niet zo te zijn, ik heb gewon 0 berichten en mijn inbox is niet vol of iets dergelijks. Ik heb nu precies 239 berichten ontvangen van SN en het lampje van mijn blackberry knippert de heeele dag. Ik word echt gek, kan hier iets aan gedaan worden? Ik heb ook al uitgezet dat ik geen berichten wil ontvangen als ik een PM krijg, maar het houdt niet op! :cursing
Dat is vast een bug, ik zal xelles even vragen die heeft er meer verstand van dan ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Duizenden mailtjes van SN... voor niks!

Ja heb ik inderdaad gedaan en ik vraag me af waar dit forumdeel anders is voor AnsjJ2. En als ik dan geen antwoord krijg maak ik hier zo snel mogelijk zon topic aan, want ik kan morgenvroeg weer een stuk of 80, 90 mailtjes verwijderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Duizenden mailtjes van SN... voor niks!

Ik heb er even naar gekeken, en heb het email adres zo'n 3 uur lang op mijn eigen email gezet en heb wat instellingen veranderd. Ik heb geen emails gekregen.

Heb nu het email adres weer teruggezet op die van jou. Mocht je nog steeds emails ontvangen dan hoor ik het graag. Maar voor nu lijkt wat mij betreft het probleem opgelost te zijn?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie