Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

kan me niet meer aanmelden op forum(laptop en mobiel)

Iets heel raars, maar ook irritan en lastig iets:
Ik kan me niet meer aanmelden op het forum met mijn laptop en mobiel ik vul wel de goede inloggegevens in, maar als ik op aanmelden klik laad hij alleen het forum, maar ik blijf dan toch afgemeld waardoor ik op mijn laptop of mobiel niet kan posten.
Ik plaats dit bericht via mijn tablet waar ik wel gewoon aangemeld ben op het forum.

Gisteren was ik via mijn laptop wel gewoon aangemeld op het forum. Ben vandaag op een of andere manier automatisch afgemeld en ik kan me dus nu ineens niet meer weer aanmelden.
Als ik een verkeerde wachtwoord invul kom ik wel op de pagina waar ik een nieuw wachtwoord aan kan vragen. Een week geleden had ik het probleem van niet kunnen aanmelden alleen via mijn telefoon.

Edit: gebruik op mijn mobiel nu een andere browser (chroom in plaats van mijn standaard mobiele browser) en nu lukt het aanmelden wel via mijn mobiel.

Edit 2: Via mijn laptop lukt het aanmelden wel met microsoft edge. Bij Firefox en chroom lukt het niet meer.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan me niet meer aanmelden op forum(laptop en mobiel)

Het zit 'm waarschijnlijk in de cookies. Vandaar dat je wel op browsers kunt inloggen die je normaliter niet gebruikt. Kun je die cookies dan eens proberen te verwijderen? Op deze manier kun je het enkel voor Sims Nieuws doen zodat je niet overal wordt uitgelogd, maar dat is misschien wat moeilijker te volgen: http://www.thewindowsclub.com/clear-cac ... ic-website. (Doe dat wel voor zowel het forum als het hoofddomein.) Anders kun je ook altijd de simpele manier met CTRL + SHIFT + DEL doen en dan je cookies vanaf het eerste gebruik wissen, maar dan moet je zoals gezegd ook op alle andere sites weer opnieuw gaan inloggen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie