Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

Betreft: Nieuws

Hallo hiki :thumbsup ik meld dit hier dus als het fout is dan verplaats je het xD

Maar het nieuws op de website zelf verandert gewoon zo snel dat is niet normaal ik erger me eigen er een beetje aan :fluit het ene moment is dit het nieuws en het andere moment is er 1 tot 2 keer nieuwe nieuws bij gekomen, het mag best wel wat langer blijven staan vind ik :D

Miss heb je hier een reden voor en hoor ik die ook graag natuurlijk dan begrijp ik het :sweatdrop
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

hiki schreef:Ik snap niet zo heel goed wat je bedoeld. Als er nieuws is melden we dit en de laatste nieuwtjes kun je bekijken in de rechterkolom onder 'recente berichten' of door gewoon iets naar beneden te scrollen.

xD
laat ik het anders zeggen xD Belangrijk nieuws mag wat langer blijven staan op de begin pagina het minder belangrijke nieuws zoals dat zwaar droevige filmpje maak daar een andere kolom voor bijvoorbeeld of post het niet, want ik zie daar totaal geen toegevoegde waarde in xD Ik bedoel dus te zeggen dat zinvolle info zoals een nieuwe expansie of iets anders wat langer blijft staan inplaats van dat het na 3 uur vervangen is door 2 nieuwe dingen :P die totaal niks toevoegen :sweatdrop

ik bedoel het goed hoor :P tis een suggestie namelijk :D
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

Xelles schreef:Ik snap wat je bedoelt en ik zie je punt :)

Ik zal alvast maar verklappen dat we druk aan het denken zijn hoe we de site kunnen verbeteren en uitbreiden. We zullen dit punt meenemen in het lijstje van punten ;)
tja je kan altijd mij vragen he :D ik zou persoonlijk iets aan het uiterlijk veranderen :P het is allemaal zo plat en bruin xD maar nu kijk ik dus uit een webdesigners oog :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

Er staat nog niks vast, maar aangezien ik nu vakantie heb, heb ik weer wat tijd voor S3N. En een re-design kan de site onderhand wel gebruiken, we zijn eruit gegroeid zeg maar. We hadden er al eerder tijd aan willen besteden, maar door drukte is het er helaas niet van gekomen.

Zal morgen of anders later deze week waarschijnlijk een feedback topic openen voor de huidige site.

In ieder geval alvast bedankt ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

Hou er wel rekening mee dat S3N nooit een of anders flitsende site gaat worden met allerlei ingewikkelde dingen op de homepage.

We runnen de site als Simfans en weinig teamleden kunnen ingewikkelde zaken bouwen en ons core business is het brengen van nieuws en specials rondom de Sims. Bovendien zou het online zetten van ingewikkelde zaken dan op de schouders terecht komen van 1 persoon, Xelles, en die heeft het al druk zat met niet alleen deze site.

Over de vormgeving ben ik redelijk tevreden en we zijn in ieder geval minder saai daarin dan vele andere fansites. We verbeteren altijd wel wat aan de site en het gaat de goede kant op.

Maar, en Xelles gaf dat al aan, bij het bouwen van de site is te weinig rekening gehouden met de enorme groei die we door maken. Zeker wat betreft het aantal informatie pagina's die te vinden zijn in het dropdown menu op de homepage.

We zijn nog een erg jonge site, zitten nu net een jaar op ons huidige domein en wat dat betreft zijn we blij dat alles nu al goed loopt en verbouwingen kosten veel tijd en dat ontbreekt vaak.

Het team blijft dagelijks bezig met het bekijken wat verbeterd kan worden aan onze site, maar ALTIJD gaat het melden van nieuws en het maken van specials of gezellig babbelen op het forum voor: dat is onze core business!

Zelf heb ik liever een 'saaie' site met erg goede en actuele informatie dan een 'flitsende' site waar weinig interessants op staat. :$

:D
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Fout? ligt eraan hoe je het bekijkt

hiki schreef:Hou er wel rekening mee dat S3N nooit een of anders flitsende site gaat worden met allerlei ingewikkelde dingen op de homepage.

We runnen de site als Simfans en weinig teamleden kunnen ingewikkelde zaken bouwen en ons core business is het brengen van nieuws en specials rondom de Sims. Bovendien zou het online zetten van ingewikkelde zaken dan op de schouders terecht komen van 1 persoon, Xelles, en die heeft het al druk zat met niet alleen deze site.

Over de vormgeving ben ik redelijk tevreden en we zijn in ieder geval minder saai daarin dan vele andere fansites. We verbeteren altijd wel wat aan de site en het gaat de goede kant op.

Maar, en Xelles gaf dat al aan, bij het bouwen van de site is te weinig rekening gehouden met de enorme groei die we door maken. Zeker wat betreft het aantal informatie pagina's die te vinden zijn in het dropdown menu op de homepage.

We zijn nog een erg jonge site, zitten nu net een jaar op ons huidige domein en wat dat betreft zijn we blij dat alles nu al goed loopt en verbouwingen kosten veel tijd en dat ontbreekt vaak.

Het team blijft dagelijks bezig met het bekijken wat verbeterd kan worden aan onze site, maar ALTIJD gaat het melden van nieuws en het maken van specials of gezellig babbelen op het forum voor: dat is onze core business!

Zelf heb ik liever een 'saaie' site met erg goede en actuele informatie dan een 'flitsende' site waar weinig interessants op staat. :$

:D
Met alles heb je zo beetje gelijk behalve je laatste zin xD

Uit onderzoeken is gebleken dat mensen vaak snel weggaan als de site er saai uitziet het uiterlijk wil ook wat namelijk :D maar die kan je zo opkrikken natuurlijk :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie