Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

82 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Forum problemen graag hier melden.

Van erik op homepage:
Bij mij zijn de problemen alleen maar erger. Elke keer als ik naar sims3nieuws ga krijg ik een pagina waar op staat: FORBIDDEN (en nog wat codes). Een screen van die pagina kun je bekijken op het forum onder Errors – bugs – fouten op S3N>Hoezo verboden? (website). Het forum kan ik dus wel gewoon bereiken via forum.sims3nieuws.nl.

Ik kan s3n nu alleen bereiken via allerlei omwegen(proxy servers e.d.). Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan.

PS. met elke browser krijg ik die pagina met forbidden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Forum problemen graag hier melden.

Vraag zijn er hier mensen die Tele 2 als provider hebben?

Enkele leden kunnen forum en site niet op: en die hebben Tele 2: we proberen er achtet te komen waar dat aan zou kunnen liggen. Dan kunnen Xelles en Cheetah er mee aan de gang.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Forum problemen graag hier melden.

Heya :applaus welkom

We denken dat dat aan jullie provider lag - we hebben er contact over gehad met ErikI en een van jullie zou gaan bellen met de provider: dat zal wel gebeurt zijn, of Cheetah (onze host) heeft gebeld of het is vanzelf opgelost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Forum problemen graag hier melden.

Photobucket verwijderd volgens mij geen foto's. Alleen als je 60 of 90 dagen, zoiets, niet ingelogd hebt, wordt het account op non-active gezet en komt er een vervangend plaatje.

Als er Afbeelding staat op dit forum is het plaatje echt helemaal weg, volgens mij gebeurt dat vooral op imageshack en dergelijke.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie