Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Foto's weg

Hallo,ik weet niet precies waar dot moet,dus drop ik het maar hier...Ik ging gaan kijken of er al nieuwe reacties waren op mijn verhaal 'welke weg je uit zal gaan' en ik zag dat alle afbeeldingen weg waren!het is vervangen door een of ander ding van photobucket,en ik kan niet echt engels dus vertalen wat erop staat is ook geen optie.en als het iets dat je op photobucket moet betalen ofzo,ik denk niet dat dat gaat mogen....maar,mijn afbeeldingen zijn wel nog steeds allemaal foetsjie op deze site!weet er iemand wat ik moet doen?
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Foto's weg

Dit ligt niet aan SN, maar aan photobucket ;) Je hebt de maximale capaciteit bereikt die gratis is. Dus een oplossing is foto's verwijderen of een nieuw account aanmaken op of photobucket of een andere uploadsite.
Als je foto's verwijdert op photobucket, let dan wel op dat ze ook op de fora waar je de post weg zijn.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Foto's weg

heb ik al gedaan,en werkt niet.

ik heb ondertussen al de helft verwijdert en mijn afbeeldingen zijn nog steeds niet terug...zal nog wat wachten,misschien verschijnen ze dan wel weer...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 22 nov 2013, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Foto's weg

het is nu al een dag later en ze zijn nog steeds niet terug,ik ga denk ik gewoon stoppen met 'welke weg je uit zal gaan' en een nieuw verhaal starten, met een andere "afbeeldingenleverancier"oh,ik wou dat woord al lang eens gebruiken!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Foto's weg

Als je goed leest wat er in je afbeelding staat in je banner, betekent het dat je foto's te veel bekeken worden. PB heeft met een gratis account een beperkte oplage aan views, er staat ook; upgrade naar plus voor meer bandbreedte. Om het even simpel te houden, het ligt dus niet aan SN (wat Imme al zei).
Ik zou als ik jou was gewoon een tweede account maken OF wat centjes spenderen aan je account, dan behoud je alles.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Foto's weg

geld eraan spenderen is buitengesloten,dus dan maar een nieuw account,en ik wist heus wel dat het niet aan simsnieuws ligt,maar ik zou niet weten waar ik het anders moest plaatsen!

En ik ga trouwens overstappen naar een andere afbeelsdingensite

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 24 nov 2013, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie