Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4 berichten • Pagina 1 van 1

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

tipje voor de site!

als eerste heb ik een fout: er staat bij simscity 5 dat hij op 8 maart uitkomt, daaronder staat jaargetijden en ook als je er op klikt kom je op de jaargetijden pagina. nou is dit niet zon ramp maar ik wou het gewoon even zeggen.

tip:
misschien kan je de release date's wat bijwerken. zo kan je bijv. dragon valley en exotisch eiland erin zetten.

dit wou ik even melden,
markos :)

Laatst gewijzigd door markos op ma 29 apr 2013, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: tipje voor de site!

Helaas hebben we dit inmiddels al tegen heel veel mensen moeten zeggen: Xelles is onze technische man maar ook onze meeste drukke man. Verder kan niemand van ons dit aanpassen, het is niet twee knopje indrukken en dan klaar. Natuurlijk hadden wij dit het liefst anders gezien maar dat kan nu eventjes niet. Gelukkig tellen we hier netjes af met zijn allen. :)
Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: tipje voor de site!

FranSor schreef:Helaas hebben we dit inmiddels al tegen heel veel mensen moeten zeggen: Xelles is onze technische man maar ook onze meeste drukke man. Verder kan niemand van ons dit aanpassen, het is niet twee knopje indrukken en dan klaar. Natuurlijk hadden wij dit het liefst anders gezien maar dat kan nu eventjes niet. Gelukkig tellen we hier netjes af met zijn allen. :)
oke!:), en we tellen inderdaad ook gewoon af in de aftel-topics ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten