Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

SIMS account

Het volgende topic hoort hier eigenlijk niet thuis, maar ik zie zo gauw niet waar ik het anders moet plaatsen.
Ik heb een probleem met de officiële website van de sims, ik kom er niet meer in. Ik heb mijn wachtwoord al verschillende keren aangepast maar dat werkt niet.

Iemand een idee?

Groetjes Elodie.
OMG, ik ben tante geworden
Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Re: SIMS account

Dit kan gebeuren dat je niet dezelfde sims 3 het basic spel hebt dan die dat met je account is gelinkt.
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: SIMS account

Raar dan, ik heb niks verandert hoor, ik heb nog steeds het orginele spel. Voorheen kon ik ook gewoon inloggen.
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: SIMS account

Wat lukt er eigenlijk precies niet dan?? Je zegt dat je je wachtwoord meermaals hebt veranderd, maar daarvoor moet je toch ingelogd zijn? :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: SIMS account

Ik kan niet inloggen, dus verander ik mijn wachtwoord daarvoor hoef je niet ingelogd te zijn. Nadat ik dat gedaan heb, probeer ik opnieuw in te loggen maar dat kan dan nog steeds niet.
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: SIMS account

Elodie schreef:Ik kan niet inloggen, dus verander ik mijn wachtwoord daarvoor hoef je niet ingelogd te zijn. Nadat ik dat gedaan heb, probeer ik opnieuw in te loggen maar dat kan dan nog steeds niet.

ik heb dat probleem ook, gewoon blijven proberen en op een gegeven moment doet hij het weer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie