Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

webpagina kan niet worden weergegeven

Als ik wat langer op simsnieuws zit, dan laad hij opeens niet meer en krijg ik: 'webpagina kan niet meer worden weergeven' of zo iets, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, maar waar ligt dat aan? Aan de internet verbinding (want ik moet wel zeggen dat die aardig slecht is) of aan iets anders, want het is namelijk best wel irritant om dat telkens te lezen...

Als ik dan opnieuw op de snelkoppeling (bij mijn favorieten) klik, dan doet ie het soms wel en soms krijg ik weer dezelfde pagina, maar meestal na een paar minuten doet ie het gewoon weer... En soms duurt het nog langer ...


(ps ik heb google chrome, maar op internet explorer, is ie nog langzamer, maar alle site's doen daar langzamer, en doet ie het ook niet..)
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: webpagina kan niet worden weergegeven

het meeste op sn, soms ook op andere site's, maar vaker hier (komt denk ik ook, omdat ik de laatste tijd hier het meest op zit .. ) :) Maar het kan wel kloppen.. We hebben kpn, internet plus bellen, en de telefoonlijn ligt er vaak uit... Dus ja, dan is het ook wel raar dat internet geen kuren heeft.. ;9

al heeft m'n vader het nooit opgemerkt o.O
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: webpagina kan niet worden weergegeven

*als dit powerpost is, sorry*

Ik hoopte dat het aan de internetverbinding lag, maar dit vind ik wel raar, sn doet het niet, hij moet laden en laden, klik ik op een andere site, en die laad gewoon.. ? ö

v, dankje, ik hoop dat het helpt :)

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 20 mar 2011, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: webpagina kan niet worden weergegeven

Als dat gebeurt zou je eens kunnen proberen om op F5 te drukken terwijl je op de SN pagina bent en die blijft hangen bij het laden.

Heel soms heb ik dat ook, denk dat er dan gewoon iets mis gaat op de server. Als je op F5 drukt herlaad je de pagina en gaat het bij mij dan weer wel goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: webpagina kan niet worden weergegeven

^nee, ik weet nu waar het aan ligt,

er zijn hier mensen laatst bezig geweest om glasvezelkabels aan te leggen, en aan te sluiten, een zo'n man die het deed zei al tegen mijn vader, dat kpn de kabels die van internet enz. zijn heel erg verwaarloosd heeft....
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie