Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #63: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 24 juni 2012.

Afbeelding
simsverslaaft schreef:Krantenkop: "Mimespelers sterven door giftige schmink."
sims-mike schreef:"Mimespeler ????, diegene die met mij speelt heeft zich weeral vergist van outfit, ik ben een goochelaar."
Matthieu schreef:Misschien dat ze die schmink niet zien als ik met mijn hoofd omhoog loop.. Laat ik het hopen.
maxilovesims schreef:Ah nee toch geen regen, dan gaat mn schmink eraf en zien ze wie ik ben.. helppppp.
Bassie99 schreef:Waarom heb ik ook die veren als oorbellen in gedaan ze kietelen dat ik niet eens normaal m'n werk kan doen. HAHAHA!! Kijk mam dat is diegene die zich graag kietelt van ICarly!
Simsfreak schreef:'De.. Deksel.. Gaat.. Niet.. Open.. Hmpf..'
Simhorselady schreef:Politie: Hai meneer, het is hier verboden om te smeken.
Mimspeler: Ik smeek niet, ik ben aan het bidden.
abctje schreef:Mimespeler: Néééé! Mijn onzichtbare Mopshond gaat ervandoor, ik hou hem niet meer! Grijp hem!! :scared
Voorbijganger: -____-
Dave. schreef:Mag- niet- jeuken- aan- kriebel- schmink... AAARGH!
Demikoeliejoelie schreef:Die onzichtbare slang om mijn nek! Hij....Hij....Hij wurgt me!! :O HEEELP! :scared
siepiemischa16 schreef:Ik kan in de toekomst kijken... Denemarken - Nederland wordt 1 -0... Nee! Dat kan niet! Dat kan niet!
SIMdoos schreef:Grr waarom moet ik dan ook mijn sleutel verliezen van mijn onzichtbaare doos :cursing
lenhofcreathings schreef:Krantenkop:
"Mime wordt beste honkbalspeler dankzij haar onzichtbare knuppel!"
Hikari-desu schreef:jeetje, die pet is wel erg zwaar zeg. Maar ik moet en zal mijn hoofd overeind houden... .

*BOEM*

te laat :fluit :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten