Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #62: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 10 juni 2012.

Afbeelding
Leonson schreef:Laaste nieuws:

Man valt flauw door een zogenaamde: "Versiertruck"
_NJOYCE_ schreef:Anna & Tessa: "Aaargh! Mam! Waarom sta jij op ELKE FOTO achter ons?! :scared "
hiki schreef:ook in de Sims 3 buurten stijgen de temperaturen en niet iedereen kan tegen die hitte :O

en vanaf morgen rijden de ijsco-wagens ook niet meer rond :scared
arnoud schreef:top model kiara en samenta

als dat top modellen zijn wil ik niet weten hoe het gewone volk eruit ziet
Shevens schreef:OH! Dat is die vriend van die vriend van die beroemheid!

GAUW, AWESOMEMODE, ACTIVATE!
Merlijntje schreef:De pers: 'Zouden wij uw reactie mogen op de nieuwste rage: Graaf, graaf met je vinger in je neus!'

Meiden: 'Natuurlijk hier komt ie! Haliegudatiemataratietoe!'
Matthieu schreef:Moeder op achtergrond: "Schatjes, zo krijgen jullie nooit een vriendje.."

"HUWULALOEPROEFOESNOEPSEGOEKOEEEEE" "MEEHLEESNOGEROOPOKODIEEEE"

Moeder: "Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb."
Simpower16 schreef:Nieuws Flits!: de Paratalitietrovus is uit gebroken!
iedereen word verzocht om zo ver mogelijk uit de buurt te blijven!
....
...OOK U MEVROUW!...
vrouw: hayehkgiloigjalsdiasfo
FranSor schreef:Fotobomb!
lenhofcreathings schreef:Meiden: "Hoe zit mijn haar?" "Heb ik genoeg eyeliner op?!"
abctje schreef:we're sexy and we know it! Floebiedoebieflubber! :swing
siepiemischa16 schreef:Voorbijganger:

'Deze 2 meisjes deden een super leuk dansje op I'm Sexy And I Know it. En toen het liedje opeens begon: "Your ugly and you show it" konden ze zelfs daar passende pasjes op verzinnen! :klap
yanyo111 schreef:meisjes: mevrouw kun je achter ons vandaan gaan u staat in de weg voor onze foto ;)

mevrouw: meisjes kunnen jullie aan de kant gaan jullie staan in de weg voor mijn foto! >:(

man die foto maakt: -.-'
nonnieven1 schreef:En hier hebben wij een visuele uitleg van het zojuist genoemde begrip "de fotostalker". Dit woord wordt vooral gebruikt door de 'jeugd van tegenwoordig'*. Het concept van de fotostalker is simpel, op elke foto die je maakt staat een bepaald persoon - bij voorkeur telkens dezelfde persoon - op de achtergrond.
Het fotostalken is nog niet officieel erkent door de gemeente als een illegale activiteit, maar aangezien mensen er serieuze psychische aandoeningen aan over kunnen houden wordt het bestraffen van het fotostalken spoedig in behandeling genomen door de gemeente van Sunset Valley**.
*zie pagina 294 voor verdere uitleg
**stadhuis zichtbaar op foto
Simsfreak schreef:Blijkbaar is het voor die sims toch iets te warm, want zo te zien slaat de zomergekte weer toe!
Bassie99 schreef:OMG! Daar is Justin Bieber! Ik heb gehoord dat hij van gekke bekken trekken houd!
Snel, doe gek! :flapper
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten