Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

The Perfect Genes

Deze challenge is eigenlijk een moeilijkere variant op 10G. Het doel van de challenge is om 10 generaties 'perfecte' kinderen te krijgen. Hoe?

Wat moet je doen?

Je begint met een (jong)volwassene, een vrouw. Ze moet een rare haarkleur hebben die niemand anders heeft, zoals roze, paars, neongroen of blauw. Ook haar oogkleur moet apart zijn, zoals knalgeel, wit etc. De vrouw moet ook de eigenschap 'Hekel aan kinderen' hebben, zodat ze voor altijd haar nakomelingen zal haten. Alle andere eigenschappen moet random worden gekozen met de dobbelsteentjes rechtsbovenin (ik heb gewoon gedobbeld todat er de eigenschap 'Hekel aan kinderen' bij stond, en de rest voor lief genomen)

En nu?

Je mag haar een eigen kledingstijl geven, en het huis maakt ook niet uit. Je mag niet cheaten, alleen moveobjects, resetsim en building cheats als ze nodig zijn.

En wat over het gezin?

Je Sim mag iedereen trouwen (een man is wel handig als je je perfecte genen wilt voortzetten ;)) en mag zoveel kinderen krijgen als ze wilt. Er zijn wel wat regels over de kinderen:
- Als je de kans krijgt bij je kinderen om een eigenschap uit te kiezen, klik dan weer op 'random'
- Je Sim mag geen kinderen adopteren
- Het kind dat de lijn voorzet moet ook de haarkleur en oogkleur van de 'perfecte' Sim hebben, de eigenschap 'Hekel aan kinderen' hoeft niet. Oftewel, alle generaties na de beginnende Sim moet de haar- en oogkleur hebben van de eerste generatie.
- Je mag de kleur haar niet veranderen, ze moeten geboren worden als 'perfect kind'

Het doel van de challenge:

Het doel is simpel: Je wint als je een kind krijgt in de 10e generatie met de 'perfecte' genen.

Extra uitdaging (Optioneel)

Je kan naast de haarkleur en oogkleur, ook de huidkleur erbij gebruiken (neem dan weer een rare kleur, zoals rood of blauw). Het betekent dus dat er nu drie criteria's zijn waaraan de nakomelingen aan moeten voldoen.

Perfecte huisdieren (Optioneel)

Als je een 'perfecte' Sim hebt, waarom heeft deze dan geen perfect huisdier? Creeër een Sim (zoals bovenstaand), maar ook een perfect huisdier met een speciaal uiterlijk, bijvoorbeeld: Jouw Sim heeft paars haar, en het dier dan ook. Of jouw Sim heeft rode ogen, en het huisdier dan ook.
Voor de dieren is er geen einde aan de generaties, ze moeten gewoon verdergaan totdat de menselijke Sims de 10e generatie hebben bereikt.

Bron: http://www.modthesims.info/showthread.php?t=454886

Laatst gewijzigd door Krieltje op za 02 jun 2012, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: The Perfect Genes

Ja, vond ik ook. Eerder zeldzame genen :P
Maar oké, ik vind paars of roze haar wel stoer :X
Ik ga een dagboek bijhouden, misschien post ik hem vandaag nog.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Perfect Genes

Ik ben er nu ook mee bezig. Mijn sim is nu zwanger van haar eerste kindje, ben benieuwd (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: The Perfect Genes

Het is echt heel moeilijk, lees ik op internet. Er stond ook ergens bij dat ze zoveel mogelijk kinderen moet krijgen omdat de kans zo klein is. Ik las ooit ergens een dagboek op internet en die persoon moest 11 kinderen krijgen totdat ze het 'perfecte' kind had gekregen :@

Ik ben er ook mee bezig, ik schrijf er een dagboek bij. Succes..
Ik heb nu 2 kinderen, de een is totaal de vader en de tweede.. tsja, dat ga ik nog niet verklappen, want ik heb dat stuk nog niet geschreven in het dagboek, haha


Edit: Ik las in haar dagboek dat je óók de 'Hekel aan kinderen' eigenschap moet doorgeven, maar in de bron niet. Dus dat is óók nog een uitdaging. Ikzelf kies (als ik meedere kinderen heb die de haar- en oogkleur krijgen) de persoon uit die het meeste op de (oer)moeder lijkt.
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie