Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Groene Tenen en Natte Vingers door ModMod

Hier komt mijn verhaaltje over de gezusters Honkvast.
Het is me het stelletje wel hoor, wat een schatjes!

Laatst gewijzigd door ModMod op di 07 jul 2009, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Groene Vingers en Natte Tenen door ModMod

Ja echt wel!

Mientje heeft op late leeftijd (vandaag dus) ontdekt dat ze een kunstzinnige kronkel heeft, en is zich in haar spaarzame vrije tijd met al haar passie op het schilderen aan het richten.

Afbeelding

Truusje daarentegen had zich eigenlijk met de intelectuele kant moeten bezighouden, maar werd onderweg naar de bibliotheek opgehouden door een zeer interessante gast:

Afbeelding

Oh Jee, ik geloof zeker dat ze verliefd wordt :eek:

Afbeelding

En wanneer wordt er dan in de tuin gewerkt en gevist, enzo? Er zal toch een uitdaging gehaald moeten worden!! Met alleen maar schilderen en flirten komen we er niet, dames!!
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Groene Tenen en Natte Vingers door ModMod

:lmao: leuk modmod :!: @Hiki een groenblaadje?? Neuh dat zie je verkeerd, op oude fietsen moet je t leren, zal die jongeman wel denken... Al vraag ik me af of deze zuster Honkvast wel zo ervaren is met heren? Denk eerder dat de zuster met dr tijgervelletje aan meer mannen trekt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Groene Tenen en Natte Vingers door ModMod

Nadat ik een hartig woordje met de beide dames heb gesproken en hen nog maar eens fijntjes heb uitgelegd waar we precies mee bezig zijn (de S3N uitdaging) en waarom (een prachtig hoofdsieraad wat hen - zeker weten - onweerstaanbaar zal maken in de ogen van het gewone simsvolk), heb ik nu goede hoop op hun beider medewerking.
Onze neuzen staan weer allemaal in dezelfde richting, zogezegd :) .
De zusjes hebben een soort dagritme ontwikkeld waar ze zich prima in vinden:

Truusje stapt 'smorgens in ieder geval met frisse tegenzin haar bed uit, om aan de nieuwe dag te beginnen.
Afbeelding

en ook Mientje maakt duidelijk vooruitgang tegenover haar gedrag van voor ons babbeltje, want ze vindt het niet meer zo erg als Truusje - uiteraard opbouwend bedoeld - commentaar levert op haar schilderkunsten.
Afbeelding

Ook met het vissen lukt het al een beetje; het komt al aardig op gang en ze hebben er allebei duidelijk erg veel plezier in.
Afbeelding

Afbeelding

Zelfs het tuinieren begint al voorzichtig wat vruchten af te werpen,
Afbeelding

hoewel Mientje wat problemen heeft met het vinden van de juiste outfit. Maar hee, wat maakt het eigenlijk uit wat ze aan heeft, als ze maar lol heeft!
Afbeelding


Tussendoor dan een paar uurtjes werken; Mientje in de schoonheidssalon. Tja, ze is nou eenmaal de jongste van de twee en verreweg de knapste, en waarom zou je geen gebruik maken van je goeie looks?
Afbeelding

Truusje is parttime in de boekwinkel begonnen; na haar werktijd zit Mientje soms op haar te wachten buiten op het bankje. Nou zeg, als dat geen ware zusterliefde is :mryellow:
Afbeelding


En dan 'savonds met een goed boek samen op de bank voor de tv. Een waardige afsluiter van een drukke dag.
Afbeelding


Jawel. ze hebben er duidelijk allebei veel zin in en ik voorzie dan ook totaal geen problemen voor de nabije toekomst :!:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie