Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

99 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Uitdaging van de maand Mei 2012

Afbeelding

Niet elke Sim heeft genoeg geld voor een mooi huisje met uitzicht over het water. Er zijn genoeg Sims die uit de stad komen, zonder geld, familie en meubels maar toch een dak boven hun hoofd willen hebben. Daarom hebben we deze maand een bouwuitdaging voor jullie bedacht: bouw een krottenhuis met als budget 12.000 Simdollars!

Om jullie een idee te geven:

Afbeelding

Afbeelding

Het krottenhuis moet minimaal één tweepersoonsbed hebben (aparte slaapkamer is niet verplicht), een klein keukenblok, minimaal één stoel om op te zitten en een toiletpot (tip: zet deze buiten of in een hokje ergens op de kavel).
Maak het vooral niet luxe en gebruik 'create-a-style' om de meubels een oude, vieze uitstraling te geven!

Je mag elke buurt in de Sims 3 gebruiken, maar zorg dat het huis wel een beetje in de omgeving past, dus zet hem niet tussen de dure huizen. Hoe groot of klein de kavel is, mag je zelf weten, maar let op het budget!

Je mag maximaal TIEN foto's/collages inleveren, maar je mag ook een filmpje of iets dergelijks maken. Maar er moet sowieso één foto zijn die ik kan gebruiken voor het stemtopic!

Heel veel succes, we zijn benieuwd naar jullie inzendingen. Je kunt tot zondag 27 mei 17:00 inzenden.

Deelnemers:
Merlijntje
AnsjJ2
Zinooo
simsverslaaft
Alan Stanley
abctje
DENNUSZ
*Emma*
amandasims4ever
deetui
Melanie
Lisaav
Hikari-desu
Simpower16
winxie2
RyaNn

TenerifeTerreur
Rudy
siepiemischa16
Lena
lariekoekjes
Bloos6
Demikoeliejoelie

Jelsk

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

@DENNUSZ: Goed dat je dat vraagt, ik denk dat 10 foto's genoeg is. Of 10 collages natuurlijk ;) Ik zal het even in de beginpost zetten :D

@Merlijntje: Minimaal één screen, die ik kan gebruiken voor het stemtopic, maar een filmpje of iets dergelijks mag van mij ook! :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten